Gå til innhold

Hva skjedde med Vanilla-Coke?


Bjorhus

Anbefalte innlegg

Vanilla ble vel markedsført som "limited edition" her til lands hvis jeg ikke husker feil, så den var vel ikke ment å bli værende med mindre salget gikk mye bedre enn forventet. Jeg har ingen problemer med å forstå at drikken passet nok kun for de med en spesiell forkjærlighet for vanilje. Jeg var en av dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant ikkje vanilla coke.. men fant dark cherry vanilla, men vet dokker ka eg fant.. pepsi diet vanilla...

satt i gang med å bestilla 5x12 boksar 27 dollar .. yeah... billig...

VETT dokker ka shipping kostandane va... OVER 300 dollar... dreit meg litt ut der... menne... fikk ordren kanselert.. takk og lov for d.. tenkte kanskje det va 50-70dollar i frakt.. menne.. 300... d va litt vel drøyt..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...
Megabump, men;

 

er det noen som har sett spor av denne brusen nylig?

 

Noen som vil lage en facebook-kampanje? :p Urge fikk sine 1,5 l, da syns jeg vi skal få våre 0,5 l...

 

De fleste butikker kan ta inn bokser (0,355L) med Vanilla Coke fra Oluf Lorentzen (som importerer mye rart), grunnen til at det ikke er så mange som gjør det er kanskje det at boksenes strekkodeformat ikke er støttet av systemene deres.

 

Det er allerede en ganske stor gruppe på Facebook, men jeg tror ikke at de har fått utrettet noe særlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åh, jeg elsket Vanilla Coke! :love:

 

Fatter ikke hvorfor de tydeligvis tok den bort.. Jeg skal tråle alle velassosierte butikker i Trondheim i tilfelle rottefelle ullefille de fremdeles har noen flasker. :p I mellomtiden koser jeg rett som det er med en Dr.Pepper - den er en liten trøst i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...