Gå til innhold

F.E.A.R. 360 released i Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overraskende tidlig! Iallefall på lager hos komplett.no.

 

Noen som har sett det i butikk idag??

7206215[/snapback]

 

Hadde sikkert hatt det hjemme i dag om jeg ville :)

Men jeg valgte NFS Carbon i stedet. Jeg har spilt gjennom F.E.A.R på PC og det er omtrent det samme på X360. Selv om jeg har lyst å spille det engang til så venter jeg litt til prisen detter ned.

 

For de som ikke har spilt det før, løp og kjøp!

Lenke til kommentar

I følge Vivendi Universal, som er utgiver her i Norge, så er det 10.november som er release. Spillet ble forøvrig sendt ut til anmeldere i går, og havnet i dag i våre kjære postkasser :D

 

Spillet kom forøvrig med en liten advarsel i går:

Vi beklager så mye men vi sender ut F.E.A.R. 360 i dag.

 

Dersom det fører til nervesammenbrudd, nedbitte negler, tiss i buksa etc. så vennligst ikke ring å klag!

Lenke til kommentar
I følge Vivendi Universal, som er utgiver her i Norge, så er det 10.november som er release. Spillet ble forøvrig sendt ut til anmeldere i går, og havnet i dag i våre kjære postkasser  :D

 

Spillet kom forøvrig med en liten advarsel i går:

Vi beklager så mye men vi sender ut F.E.A.R. 360 i dag.

 

Dersom det fører til nervesammenbrudd, nedbitte negler, tiss i buksa etc. så vennligst ikke ring å klag!

7206864[/snapback]

Hmm da får jeg det imorgen da :w00t:

Lenke til kommentar

Greit nok at anmeldere får det en tid før off. release, naturlig nok det. Men mere overrasket over at det kan kjøpes på nettbutikk i Norge, slik at jeg i praksis kan ha hatt det i hus på lørdag.

Rart om det da ikke skulle være å se i butikk i disse dager også.

Positiv overraskelse uansett!

 

I ett dilemma selv, usikker på om jeg skal anskaffe F.E.A.R. el. COD3 ved siden av GOW :hmm: Redd for at det blir førstnevnte, hvis jeg kommer over det i butikk før helga...Ikke spilt F.E.A.R på pc. Ett luksusproblem da egentlig ;)

Lenke til kommentar
Greit nok at anmeldere får det en tid før off. release, naturlig nok det. Men mere overrasket over at det kan kjøpes på nettbutikk i Norge, slik at jeg i praksis kan ha hatt det i hus på lørdag.

Rart om det da ikke skulle være å se i butikk i disse dager også.

Positiv overraskelse uansett!

 

I ett dilemma selv, usikker på om jeg skal anskaffe F.E.A.R. el. COD3 ved siden av GOW :hmm:  Redd for at det blir førstnevnte, hvis jeg kommer over det i butikk før helga...Ikke spilt F.E.A.R på pc. Ett luksusproblem da egentlig ;)

7208447[/snapback]

 

Det har seg sånn at ved enkelte spill, så får butikken beskjed om at de kan få lov til å starte salget så fort de får inn spillet på lager. Husker ikke helt hva det heter, men det er noe sånt som "release on arrival". Da hender det at spillet, på lovlig måte, kan settes ut i hyllene for salg. Selv om f.eks. Spaceworld gjør dette med omtrent alle titler de får...

Lenke til kommentar

Mitt intrykk så langt

Spilt et par timer med single player og det går overaskende flott på X360

Grafikken er helt topp. Ingen FPS drops, selv i kampens hete så går det flytende.

Dette her og COD2 er et godt eksempel hvordan FPS skal være når det gjelder grafikk og frames.

 

Nå har jeg spilt F.E.A.R på PC med alt maks på og jeg kan ikke si at dette ser dårligere ut. Dette ser faktisk bedre ut. Atmosfæren er skikkelig bra og nå får jeg spilt dette her i sofaen med digital lyd.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Kjøpte meg det i dag på Spaceworld. Rakk ikke å spille mye tidligere i dag, men kom da i gjennom de 2 første SP-banene. Satser på å få prøvd litt MP i morgen. Ellers er jo, som Avanore sier, grafikken utrolig bra. Alt flyter uten problemer, og det ser rett og slett veldig bra ut. Fikk meg akkurat en 40" LCD-TV i går også, så det hjelper jo så klart på inntrykket. :D

 

Har bare prøvd demo av spillet på PC og 360, så gleder meg til å komme i gjennom fulle spillet.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg det i dag på Spaceworld. Rakk ikke å spille mye tidligere i dag, men kom da i gjennom de 2 første SP-banene. Satser på å få prøvd litt MP i morgen. Ellers er jo, som Avanore sier, grafikken utrolig bra. Alt flyter uten problemer, og det ser rett og slett veldig bra ut. Fikk meg akkurat en 40" LCD-TV i går også, så det hjelper jo så klart på inntrykket. :D

 

Har bare prøvd demo av spillet på PC og 360, så gleder meg til å komme i gjennom fulle spillet.

7214424[/snapback]

 

 

Tøft! Da er det å få tak i da. Hmm...vurdere om jeg skal vente til neste helg istedet og kjøpe cod3. Svært fristende med F. når det tydeligvis er en så vellykket port.

Spaceworld hvor forresten?

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Har spilt gjennom demoen nå og må si at jeg likte det jeg så. Grafikken var overraskende pen og med en overraskende smooth fps. Har spillet på pc, men etter at DVD'romen min tok kvelden har jeg ikke fått spilt det ferdig...kom vel ca halveis.

 

En ting irriterte meg dog...måten man gikk på. At hodet beveger seg fra side til side, opp og ned er vel og greit, men i FEAR demoen på 360 så ble det litt vel mye av det gode, spesielt ved sakte gange. Da virket det som om personen man spiller bokstavlig talt løper små museskritt med tilhørende hodesvaing. Idet man begynner bevegelsen frem eller tilbake, så beveger man seg like fort med hodet uansett hvilken hastighet man har..om noen forstår. Blir veldig rart når man beveger seg rolig hvertfall.

6939046[/snapback]

 

La merke til det selv i går

Gå veldig sakte fremover og se ned på bena så ser det ut som du danser :!:

Annen ting som jeg la merke til er når du er i vannet og ser ned på bena så står dem ikke under vann.

 

Denne demoen er over 4 måneder gammel og de er sikkert klar over dette.

Grafikken vil også bli enda bedre i retail versjonen

6939133[/snapback]

Har de fått rettet opp i måten bevegelsene til spilleren utføres på? Husket dette fra demoen.

Lenke til kommentar

kjøpte spillet i går og så langt digger jeg det.

Spilte også litt MP i går og det var topp,eneste jeg savna var å kunne bytte våpen før respawn/ved å trykke pause i spillet

Tror også at MP kan bli litt ensformig ettervært.....går nok over til COD2 eventuelt COD3 i løpet av 1 uke.Ville nok gjort det selv om 3ern ikke hadde kommet til uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...