MrLuni Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Sitter her i norsken og kjeder livet av meg. Tengte da at jeg kunne legge inn noen spill, men da trenger jeg spill som man kan bruke mousepad på. tengte kankje på Transport tycoon eller andre ting. Har ein 1,6ghz med 512ram uten skjermkort. Noen artige annbefalinger til tidsfordiv i norsktimene?
El-Deno Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Icy Tower, Bomberman og Pokemon på emulator
MrLuni Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Akkurat lagt inne Transport Tycoon Men kommer vell til å bli lei d etter en time eller 2
TCi Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spørsmål og svar - PC"
Rampage Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Seven Days a Stranger. Du finner det på abondonia eller hva det heter =)
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Sega emulator med: The story of Thor, Sonic 2, Battletoads, Phantasy star IV, double Dragon... Finnes alltid mye å bruke tiden på Hvis du likte Transport tycoon kan du vel prøve Rollercoaster tycoon 1 og Railroad tycoon. Tror du greier å bryke mer enn 2 timer på Transport Tycoon, har selv slått av over 20 timer der i mine yngre dager XD
-sparks- Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 DOOM og elasto mania. Det det gikk mest av på ungdomskolen ivertfall
Donkey Kong Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hearts of iron 2. Krever ikke store maskinen, og er ekstremt underholdende. Timene vil fly av gårde
daruu Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Zatacka (tror jeg det het) Genialt hvis dere er fler på en pc ihvertfall:P
aspic Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Liquidwar Like genialt om flere er på samme pc
sokkhue Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Haha,.. KEEN selvfølgelig Men kanskje best å bruke en pc uten speaker
Endre visningsnavn Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Zatacka (tror jeg det het)Genialt hvis dere er fler på en pc ihvertfall:P 7219541[/snapback] Henger meg med på den, Zatacka (aka Achtung, die Kurve) er genialt med seks spillere samtidig på samme tastaur Download (orginalen-versjonen er best)
Gjakmarrja Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Vi har en så jævlig begrensa windows konto på våre laptoper at admin ser alt vi gjør. Kan ikke installere en dritt, heller ikke kopiere manuelt til sys32 folderen. Derfor ligger jeg inn linux og holder på å snuse meg frem til admin passordet. Bruker hovedsaklig linux på skolen, Ubuntu 6.06 oppgradere i dag til 6.10 tror jeg.
psike Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) har planer om å installere diablo 1 på min laptop edit: Jump'n'bump er et must! Endret 6. november 2006 av psike
KayAU Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Når eg gjekk på vidaregåande var det "Action Supercross" det gjekk i. Det, eller oppfølgjaren "Elasto Mania", burde vere god medisin mot keisame norsktimar. Kay
hemi-cuda Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 klassa mi spiller bare counter strike 1.6 på lan, det er helt rått men tar litt plass da :!: det er dritbra på lan, spiller mot alle på allmenfag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå