Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor fan av Alexis Sanchez og det er vel ingen hemmelighet at jeg foretrekker Arsenal over Chelsea, men jeg synes Hazard er bedre. For meg er han Chelseas beste spiller, og bare bak Aguero og Di Maria i ligaen.

 

Mål+assists er ikke noen fasit. Det er ofte Hazard som bringer ballen opp i farlige områder før to andre på Chelsea står for assist og mål (Fabregas og Costa som oftest). Hazard klarte nesten på egenhånd å hjelpe Chelsea nok offensivt ifjor til ligagull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den statistikken viser heller ikke at Hazard er forran Alexis når det gjelder defensive dueller, tvert imot fremstår Alexis bedre defensivt på den. Flere taklinger. Hazard har langt flere take-ons, men det er jo når man prøver å gå forbi motstanderen. Det har ingen ting med defensiv å gjøre. Det er også take-onsene som gjør at totalen til Hazard kommer øverst. Merkelig sortering.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

 

Alle spillere jeg har sett.

Da har du neppe sett Rooney mye.

 

 

Jo. Han jobber ikke hardere enn Alexis. Hvis du tror noe annet så anbefaler jeg deg å se sluttminuttene i Arsenal vs Besiktas på hjemmebane. Alexis spilte på topp og selv i sluttminuttene spurtet han frem og til bake og til tvers på hele banen og presset keeper og forsvar til tross for å ha løpt hele kampen. Har aldri sett lignende.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Den statistikken viser heller ikke at Hazard er forran Alexis når det gjelder defensive dueller, tvert imot fremstår Alexis bedre defensivt på den. Flere taklinger. Hazard har langt flere take-ons, men det er jo når man prøver å gå forbi motstanderen. Det har ingen ting med defensiv å gjøre. Det er også take-onsene som gjør at totalen til Hazard kommer øverst. Merkelig sortering.

Åja. Trodde det var at han stjal ballen i fra motspiller. Da blir det noe annet.

Lenke til kommentar

 

 

Alle spillere jeg har sett.

Da har du neppe sett Rooney mye.

 

 

Jo. Han jobber ikke hardere enn Alexis. Hvis du tror noe annet så anbefaler jeg deg å se sluttminuttene i Arsenal vs Besiktas på hjemmebane. Alexis spilte på topp og selv i sluttminuttene spurtet han frem og til bake og til tvers på hele banen og presset keeper og forsvar til tross for å ha løpt hele kampen. Har aldri sett lignende.

 

Du nevner en kamp der dere ledet 1-0 og en utligning for Besiktas ville vært nok for at CL skulle ryke for dere? Selvfølgelig løpte han etter ballen for å presse dem til å ikke spille den oppover. Kan vedde på at han ikke har løpt mest i ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...