Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig type Hazard er. Tydelig at fyren tenker på konkurranse hver uke. Allerede nå vet man at PSG vinner tittelen i Frankrike, og de får kun smake på konkurranse når de er i CL. Godt å se at Hazard ser på det som viktigere å utvikle seg i Chelsea enn å ha det behagelig i Paris.

 

PSG ligger allerede 7 poeng bak Marseille på 1. plass. Bare 3 seire og 6 uavgjort. Dog ingen tap. Men de sliter mer enn de "burde". Men enig i at Hazard bør holde seg i Chelsea.

Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Såpass ja, det var jeg ikke klar over. Ikke bra. Det er ganske sykt også, men det er tydelig at stjernen i PSG er mette, og at de har lite som trigger dem.

 

Ikke rart Laurent Blanc henger i en tynn tråd. Ble overraska selv når jeg så på tabellen, haha. Lite som trigger dem, ja. Enig der. Ikke den mest utfordrende ligaen.

Lenke til kommentar

Btw, et tips til i morgen siden kampen ikke vises på TV. Kingmedia.tv sender kampen. Man får kjøpt 24 timers pass til 4 dollar, og da kan man streame i god kvalitet. Jeg brukte den under Aston Villa, og kjørte rett i VLC uten form for buffring eller lag.

 

Tok et bilde av TVen under kampen:

597YDnG.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...