Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bolton var utrolig svake og vi gjorde en veldig bra kamp. Ingen spillere markerte seg nevneverdig da få ble satt ordentlig på prøve, men gjorde jobben sin bra og vel så det. Schurrle skapte veldig mye, men hadde dårlig presisjon i skuddene sine. Oscar dominerte banehalvdelen til Bolton og var etter min mening banens beste. Remy og Drogba var Chelseas svakeste.

Lenke til kommentar

Den streamen jeg brukte var så elendig at jeg så vidt kunne se forskjell på enkelte spillere.

Vi vant i alle fall uten å bruke nevneverdig med krefter, selv om vi stilte med et ganske godt lag til at det var liga cupen. Hvordan Drogba skal brukes i dette Chelsea laget er jeg spent på. Synes ikke akkurat han bidrar med veldig mye på banen. Dette var til og med mot dårlig motstand og Drogba burde ha et høyere nivå inne om han skal bidra med noe i dette Chelsea laget.

Lenke til kommentar

"Kurt is a player who has waited patiently for a chance to play."

 

"We have talked about him for games in the Premier League although he hasn't yet. He is in the discussions. He is not an inexperienced kid. He has played games for St-Etienne both as a right-back and centre-back, he is a France Under-21 international in a strong group, and tonight without being particularly tested he was immaculate. What he did have to do he dealt with comfortably and being a threat in the opposition penalty box is a big bonus for a centre-back."

 

There will be more difficult tests ahead for him but he did everything that was asked of him tonight..." - Steve Holland

 

Hadde vært kult om Terry's arvvtaker hadde vært en som har hatt kapteinen vår som forbilde mens han vokste opp. Rimelig syk spenst på fyren og. Ihvertfall i forhold til størrelse.

 

Screen_Shot_2014-09-25_at_0.04.33.0.png

Endret av Aleks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå kostet jo han like mye som Luiz til PSG nesten! Med betaling til Porto først også til third party eierne osv. Fortsatt sjalu?

Nei, regnet med at City fikk han "billig" ettersom de var relativt begrenset i sommer.

Så feil kan enn ta :p

Lenke til kommentar

Må være utrolig deilig at en spiller som Costa er såpass morsom og åpen. Gjør det lettere for spillere som er litt usikre å forholde seg til han vil jeg tro. Ville vært verre om Costa var sånn Ronaldo-ish. Sånn sutrete og vanskelig å forholde seg til.

 

Som Filipe Luis sa i intervjuet: "Mourinho bygger et kollektiv".

Lenke til kommentar

Må være utrolig deilig at en spiller som Costa er såpass morsom og åpen. Gjør det lettere for spillere som er litt usikre å forholde seg til han vil jeg tro. Ville vært verre om Costa var sånn Ronaldo-ish. Sånn sutrete og vanskelig å forholde seg til.

 

Som Filipe Luis sa i intervjuet: "Mourinho bygger et kollektiv".

 

Lol, blir for tåpelig å si. Ronaldo er et konkurransemenneske, men betyr ikke at han går rundt å sutrer på trening og lager kvalme til vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...