Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luksusproblem, og liker ikke tanken på å selge noen av dem..

 

Begge har 2år igjen av kontrakten, Cech er 31 har kanskje 5-7 år igjen på toppnivå..

TC er 21 har 15-17 år igjen på toppnivå.

Begge er for gode til å sitte på benken.

 

Det jeg tror skjer er at TC vil bli lånt til en PL klubb for å sjekke hvor god han er i denne turneringen, forså ta over plassen til Cech neste sesong.

 

Men problemet er at hva om TC nekter å bli lånt ut, og hva om Cech fortsetter å prestere på høyt nivå, slik han gjør pr.dags dato..Så vi får se hva Chelsea og Mourinho gjør, og vi vet at Mourinho ikke er redd for å benke de populære i klubben,.

Lenke til kommentar

Ble vel et formasjonsbytte for å spille med 2 spisser der han ble ofret. Men i etterklokskapens navn burde kanskje en ganske tam Mata blitt ofret istedet.

 

 

Vi har vært helt på bærtur på frispark og cornere i mot. Får håpe Lukaku kan hjelpe oss i morgen, men tipper Everton skuffer skikkelig.

Lenke til kommentar

Leste det selv. Utrolig skuffende. Jeg mener Cech burde tatt 2 av skuddene i dag. Mål nummer 1 og nummer 2. Ganske lette skudd, men han er totalt ute å kjører på begge målene.

 

Men jah, Ramires er så utrolig svak i dag at jeg får lyst til å grine når jeg ser han har spilt 90 minutter. Hadde han vært god hadde vi ledet 3-0 etter halvveis i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...