Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamp i dag, spådd rundt 0° i Moskva.

Cole er skadet og Bertrand er syk, Cahill og Ba spiller heller ikke. Hvilken lagoppstilling forventer vi?

Slik tror jeg det kommer til å se ut i dag:

Cech

Ivanovic - Terry - Luiz - Azpilicueta

Mikel - Lampard

Moses - Oscar/Mata/Hazard - Marin/Benayoun

Torres

Skrevet

Azpilicueta på venstresiden? Kanskje vi ser Ake istedet?

Vi kommer sikkert til å spare enten Hazard eller Mata. Mikel gikk ut og sa han ikke var 100% motivert for EL, vet ikke om det kommer til å ha innvirkning.

Skrevet

Vet ikke jeg, har ikke så mange alternativer der. Kunne forsåvidt spilt med Ivanovic og Terry i midtforsvaret og la David Luiz spille på venstreback. Han har jo bekledd den rollen en del i Benfica. Hadde ikke hatt noe i mot å se Ake heller, nei!

Skrevet

Cech

Azpilicueta, Luiz, Terry ©, Ferreira

Ake, Lampard

Ramires, Benayoun, Moses

Torres.

Eller

Cech

Azpilicueta, Luiz, Terry ©, Ferreira

Ake, Ramires

Moses, Lampard, Benayoun

Torres

Håper på den siste. Topp å se at PL blir prioritert.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Bayern lemlestet vel Basel på Allianz, selv om de tapte på bortebane?

Skrevet

Basel skal ikke undervurderes. Slått ut Manchester United (cl i fjor), Tottenham og var nær å slå ut Bayern i fjor også. Dette blir ikke noen walk in the park.

Den dagen man er "nær å slå ut noen" når man taper 7-1 sammenlagt, da slutter jeg å se på fotball.

• Liker 6
Skrevet

Håpet på Benfica, har på følelsen at når vi møter Basel som klart er det dårligste laget når disse 4 lagene spiller på sitt beste. Men som den frøken Benitez vi har, kommer vi til å stille med et lag som undervurderer Basel.

Skrevet

Første prioritet bør uten tvil være ligaen. Med CL i boks vil det bli (litt) enklere å finne ein manager som vil overta skuta. Det begynner å bli eit tynt utvalg nå som Roman har prøvd alle minst ein gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...