PrettyBoy Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ikke langt i fra det. Er faktisk 5. Herregud ass :/ Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Haha kanskje 4..Han er så råtten på å legge inn.. Med tanke på at han primært er midtstopper er ikke det så rart. Han er en bauta i det meste så det er greit at vi kan variere mellom han og Azpilicueta ut i fra hvordan vi vil ha kampbildet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Med tanke på at han primært er midtstopper er ikke det så rart. Han er en bauta i det meste så det er greit at vi kan variere mellom han og Azpilicueta ut i fra hvordan vi vil ha kampbildet.Det er sant, men siden fyren har så råtten innleggsfot, er det ikke bedre å spille den tilbake eller til noen som står utafor 16m..Samme med Ramires og pasningsfoten hans.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 For å sette prikken over i'en meldes det at Torres har blitt skadet i løpet av trening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Haha, tank faktisk. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Haha, tank faktisk. Kan ikke tenke på en mer passende beskrivelse... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Hehe, den er like treffende som den gode gamle "Franco Di Santo is a very bad Argentine footballer who plays as a striker for Wigan Atheltic on loan from Chelsea". Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Kan ikke tenke på en mer passende beskrivelse... Belgisk Blå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Han er jo ikke feit. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Han er jo ikke feit. Det er det vel heller ingen som har påstått? Når man snakker om fotballspillere er "tank" en beskrivelse som ofte brukes på store, tøffe, Chuck Norris-aktige spillere, noe Lukaku er. Ikke på små sutrekjerringer. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Han er jo ikke feit. Muskler - ikke fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Alltid forbunnet belgisk blå med feit ku, men etter nærmere gransking så har jeg oppdaget at belgisk blå er muskuløs, ikke feit. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Vinner nok ikveld med et par mål håper jeg.. Tror disse starter: Ivan-JT-Cahill-Cole --Mikel--Ramires --Willian-Oscar-Hazard --------Eto Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Alltid forbunnet belgisk blå med feit ku, men etter nærmere gransking så har jeg oppdaget at belgisk blå er muskuløs, ikke feit. Biff = muskler. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Ikke alle som har økonomi til skikkelig kjøtt vet du brun. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Neineinei, det jeg mente var at biff lages av musklene i kua. Så masse fett ville ikke vært hensiktsmessig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Biff ala Lindstrøm kan lages av familiedeig og dermed inneholde mye fett og være grisebillig Daniel. Anbefales. Til dere med økonomi: kun indrefilet som gjelder! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Alltid forbunnet belgisk blå med feit ku, men etter nærmere gransking så har jeg oppdaget at belgisk blå er muskuløs, ikke feit. Med "tank" mener man ikke feit, men muskuløs. Uttrykket "belgisk blå" før har jeg aldri hørt før og derfor assosierer jeg ikke dette uttrykket med noe spesifikt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Noen som ser på kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå