Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid likt action/spenningsfilmer, og det er et stort pluss når filmene er realistiske (eller prøver å være det).

 

Man on Fire, f. eks: er et mesterverk.

9212294[/snapback]

Mannen du ønsker å prate med heter gunfreak19. Fint om dere kan ta diskusjonen over PM :)

Lenke til kommentar
Jeg gikk bort til ei jente i går og sa: "Du ligner på Uma Thurman, jeg har alltid hatt en fantasi om å danse med ei som ligner på Uma Thurman." 30 sekunder senere stod vi midt på dansegulvet og danset Pulp Fiction-dansen. Utrolig gøy at den settningen virket. :)

9211916[/snapback]

 

Nice one, den må nesten testes.

 

Realisme i film er som regel tull, men hvis dere har sett The Marine... ALT sprenger. Akkurat det blir for dumt, men det meste går.

 

edit: Noen som har fått sett Inland Empire?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg har alltid likt action/spenningsfilmer, og det er et stort pluss når filmene er realistiske (eller prøver å være det).

 

Man on Fire, f. eks: er et mesterverk.

9212294[/snapback]

Mannen du ønsker å prate med heter gunfreak19. Fint om dere kan ta diskusjonen over PM :)

9212436[/snapback]

 

Ødelleger jeg tråden eller? :)

Lenke til kommentar
Realisme i film er som regel tull, men hvis dere har sett The Marine... ALT sprenger. Akkurat det blir for dumt, men det meste går.

 

9212522[/snapback]

 

Akkurat det er helt relativt. Forbanna tåpelig med filmnerder som konstant sutrer som Ari Behn om at alt må vær så kunstnerisk anlagt "for å fange filmens essens" eller noe piss i den duren.

 

Poyh!

Lenke til kommentar

kommer jo helt ann på filmen det, jeg elsker HK blood opera, men man kan ikke si de er spesielt realistiske, men de har stil og det er det det går på.

 

 

Die hard som er den beste action filmen lagd, drar jo den også langt, McClane får jo en 9mm rett i skulderen men bare lager et lite klynk før han løper videre. igjen går det på stil.

Lenke til kommentar
Det er fysisk umulig å mislike Matt Damon. Fyren har selvironi, han er hot, han kan skrive, han kan acte og ikke minst så velger han de kuleste rollene. Han er offisielt den beste levende skuespilleren under 40.

9212711[/snapback]

 

Så enig, så enig. Så "Good Will Hunting" igjen nettopp og det er rett og slett en fantastisk film, mye takket være Matt Damon (skuespill og manus).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...