Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å så simpsons i går og...vel...brilliant film men den var imo alt og alt for kort. Med så mange karakterer som TV-serien simpsons har så kunne de ha gjort ganske så mye mere.

Men for all del, jeg storkoste meg og den får 9/10 ^^

 

Tror jeg skal hive meg på Zodiac senere i kveld.

Lenke til kommentar
Er The Good Shepherd verdt å bruke et par timer på? Ser den fikk heller variert omtale. Men om ikke annet så er det vel verdt å kunne se Pesci gjøre comeback, selv om det kun er en cameo?

9194648[/snapback]

 

Den er absolutt verdt tre timer, men ikke forvent noe mesterverk. Det er en veldig god film, men ikke særlig mer enn det.

Lenke til kommentar
Er The Good Shepherd verdt å bruke et par timer på? Ser den fikk heller variert omtale. Men om ikke annet så er det vel verdt å kunne se Pesci gjøre comeback, selv om det kun er en cameo?

9194648[/snapback]

Filmer som får variert omtale er som oftest de beste, det er verre med de som får 4 av alle aviser. Da foretrekker jeg noen 5ere og 6ere, og noen 1ere og 2ere. Det er mer spennende sånn, man vet ikke hva man går til =D

Lenke til kommentar

Jeg trenger trøst, det var problemer med 300 (HD DVD) så den ville ikke spille ferdig. Kom til den første slag-scenen og da frøys den og ville ikke videre, blir jo faen meg som om dama suger deg 90% av veien også bare gir hun faen i resten :realmad:

 

Blir jo en nedtur uansett hva jeg dytter i spilleren nå, men jeg har jo gledet meg til Disturbia så da må vel den til pers...

Lenke til kommentar
Da foretrekker jeg noen 5ere og 6ere, og noen 1ere og 2ere. Det er mer spennende sånn, man vet ikke hva man går til =D

9196177[/snapback]

 

Og hvis en film som får bunnkarakterer hovedsaklig høster 6ere, kan man gjerne anta at noen anmeldere rett og slett ikke har forstått poenget. Det kan jo også være at de kritiske har rett, men det er jo smak og behag blant publikum som blant anmeldere.

 

(føler at jeg prater tøv her, finn mening i det den som kan :p)

Lenke til kommentar
Den er knallgod, en av de mest spennende/originale indiefilmene (og egentlig i det hele tatt) jeg har sett. Den fortjener minst 8/10, og Cube Zero får 9 =D

9197018[/snapback]

 

Er det en treer i Cube filmene også?

9197045[/snapback]

Cube, Cube 2: Hypercube og Cube Zero. Den siste er en prequel, men skal sees sist.

 

Så Shaun of the Dead i dag, og den appellerte ikke helt til meg med en gang, så det var litt dumt.

 

Får håpe Hot Fuzz er mer min retning. For all del, Shaun of the Dead var morsom den, til tider. Jeg hadde nok hypet den litt.

9197060[/snapback]

Jeg falt ikke helt for noen av delene, men så er jeg ikke fan av all britisk humor. Jeg tåler for eksempel ikke Flying Circus, mens Holy Grail var mye bedre og Ricky Gervais er klodens morsomste. Eddie Iz er en mann som man innser kun er morsom hvis man ser ham, ingenting av det han sier er spesielt morsomt som et sitat.

Lenke til kommentar
Da foretrekker jeg noen 5ere og 6ere, og noen 1ere og 2ere. Det er mer spennende sånn, man vet ikke hva man går til =D

9196177[/snapback]

 

Og hvis en film som får bunnkarakterer hovedsaklig høster 6ere, kan man gjerne anta at noen anmeldere rett og slett ikke har forstått poenget. Det kan jo også være at de kritiske har rett, men det er jo smak og behag blant publikum som blant anmeldere.

 

(føler at jeg prater tøv her, finn mening i det den som kan :p)

9196233[/snapback]

Det spørs veldig på hvem som gir karakterene. Om en film stort sett får 1'ere og 2'ere, og VG og DB gir 5 og 6, vet jeg ikke helt om det er en storfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...