Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har fjerde sesong av Dexter på Blu-Ray? På min så er det tre episoder på hver disk. Men på selve disken har de printet på at det er fire episoder på hver disk, og at disk 4 kun er bonusmateriale. På min er det altså 3 episoder på hver disk, 1, 2, 3 og 4. Er det sånn hos dere også?

No offence, men burde ikke forumveiledere ha litt aning om hvor de skal poste ting?

Dette er forresten svart på forumet før både i en Dexter-prat og i Serieprat-tråden. Jeg mener dette gjaldt for bare den nordiske releasen.

• Liker 1
Skrevet

Ordentlig bra film, en av de beste nordiske filmene etter min mening. Historien er så bra at du får nesten litt vondt av den, og Mads Mikkelsen gjør rollen superb.

Skrevet

Ja, Gandolfinis rolle var god, men følte ikke at han hadde noe mer i filmen å gjøre utover tiden han fikk. God film, har inntrykk av at jeg likte den bedre enn mange andre gjorde. Har veldig sansen for Andrew Dominik.

Skrevet

Pain & Gain står på lista mi, men jeg har ikke enorme forventninger akkurat. Jeg tenker på den litt som en tullefilm, kan du si.

Killing Them Softly var... underwhelming, i mange av bedre ord. Føler den filmen hadde langt større potensiale enn den fikk.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Enter the Dragon stjerne Jim Kelly , 67.......visste ikke han hadde kreft :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...