Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken versjon av Alien, Theatrical eller Director's Cut?

Jeg har bare sett DC. Jeg vet ikke hvordan den andre er, men DC har en helt fantastisk atmosfære.

Starter med theatrical så kansje jeg tar director's cut også. :)

Endret av Cortese
Skrevet

25. januar blir Oscar-nominasjonene offentliggjort. Kanskje litt tidlig, men noen som har noen tips til hvilke filmer fra dette året som kan ha en sjanse? Eller bare filmer man MÅ ha fått med seg.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Armadillo!

Skrevet

Jeg synes ikke Shutter Island fortjener Oscar-nominasjoner, men jeg støtter Inception og The Ghost Writer. Har ikke fått sett The Social Network ennå, men har på følelsen at den også kommer til å dukke opp. Kinesiske Aftershock tror jeg har ganske stor sjanse til å bli nominert til beste utelandske.

Skrevet

Blade Runner er en film som vokser ved gjensyn for mange. Anbefaler å finne den frem igjen ved en senere anledning.

Det jeg liker best med Blade Runner er stemningen og det visuelle uttrykket. Ridley Scotts fremtidsvisjon kombinert med den mørke, regntunge stemningen er god som gull...og den blir bedre for hver gang jeg ser den.

Am'nt u gonna departure-scenene klarer jeg derimot aldri å få under huden. De er treige, sløve og "meh".

Skrevet

Jeg er veldig spent på hvem som vinner beste regissør, da de åpenbare nominerte er alle "denne generasjonens" regissører. Aronofsky, Boyle, Nolan og Fincher stiller med hver sin film, og kun Boyle har vunnet den før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...