Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man trenger kun 300 og en flaske vin for å invitere vennene over for litt god gammeldags ost og vin-party.

 

Apropos 300, anbefaler samtlige å se den nyeste South Park-episoden. :)

8367971[/snapback]

 

Genial episode, Southpark har alltid vært flinke til å mobbe / etterligne filmer :D

 

" THIS IS LESBOS !!! "

Lenke til kommentar
Haha, latterlig kåring. You had me at hello er jo faktisk en replikk, mobbingen av de første Star Wars-filmene er blitt litt vel overdrevet og Bill Pullmans tale i ID4 er faktisk tidenes.

 

Jeg ser nå at flere som har kommentert siden er enig med oss, WE DEMAND A RECOUNT.

8367725[/snapback]

 

 

Slapp av, sikker bare en haug med sosialister som har avgjort dette. Sikkert dette som var sak nr.2 på SV sitt landsmøte. Sak 1 : Er fortsatt USA den største trusselen mot verdensfreden... Sak 2: Hvilken Hollywoodsitater som fremmer frihet hater vi mest

 

Pullmantalen er legendarisk. Den fikk meg til å drømme om en alieninvasjon slik at jeg kunne... løpe og gjemme meg.

Lenke til kommentar
Man trenger kun 300 og en flaske vin for å invitere vennene over for litt god gammeldags ost og vin-party.

 

Apropos 300, anbefaler samtlige å se den nyeste South Park-episoden. :)

8367971[/snapback]

Den må eg få sett. Hvilken episode er det (nr.)? Hvor så du den?

8368971[/snapback]

 

Sesong 11, episode 6

Lenke til kommentar
Snodig liste. Jeg på min side savner denne klassikeren:

 

Maximus: What we do in life echoes in eternity.

 

Hirr  :D

8367938[/snapback]

 

Gladiator er jo rå, synes ikke den replikken er cheesy i det hele tatt jeg ja, med tanke på hvordan filmen er.

 

Pullmans tale i Independance Day er jo bra :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Pullmans tale i Independance Day er jo bra :)

8369206[/snapback]

 

Hva som er så bra med den? Den er utrolig falsk og "skrevet". Ingen kunne funnet på en sånn tale fra hjertet sitt på direkten. Ingen dum jævla amerikansk president iaf. Dessuten er hele prinsippet med at hele verden "tilfeldigvis" kjemper tilbake og vinner, ved at amerikanske folk finner ut hvordan de skal slå romvesnene, på 4. juli - det er bare patetisk og kvalmt. Meg om det. :)

Lenke til kommentar
Bill Pullman er karismaen til Kennedy, intelligensen til Clinton, utseendet til president Bartlett (^^), lederegenskapene og populariteten til FDR og militærskillsene til Grant, and with their powers combined, he is Captain Planet! Evt tidenes president.

8380001[/snapback]

 

Ja, og tenk at de lot Emmerich lage en så dårlig rolle utav ham.

Lenke til kommentar
Ja, og tenk at de lot Emmerich lage en så dårlig rolle utav ham.

8382663[/snapback]

Huff. *finne frem teskjeen*

 

Jeg prøver på nytt, jeg. Bill Pullman, I ROLLEN SOM PRESIDENTEN I INDEPENDENCE DAY, er karismaen til Kennedy, intelligensen til Clinton, utseendet til president Bartlett (^^), lederegenskapene og populariteten til FDR og militærskillsene til Grant, and with their powers combined, he is Captain Planet! Evt tidenes president.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...