Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva kan man forvente med Ludacris i en hovedrolle?

Crash?

Gjentar det samme som R083r7 sa, hva kan man forvente? Alle aspektene i Max Payne er bedre enn de i Crash, spesielt manuset. Nå sier det selvfølgelig mer om Crash enn Max Payne selvfølgelig. Lenge siden et så hjernedødt drama har blitt godt likt. Praktisk talt hver linje handler om rasisme og de fleste karakterene gjør de mest usannsynlige ting og finner ut som sine egne fordommer på de dummeste måtene mulig å tenke seg og attpå til så er det en direkte rip-off av Lone Star. Selv Cimarron fortjente oscaren sin mer enn denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjensyn med Elephant overstått. Forrige gang jeg så den, synes jeg den var lite interessant og oppskrytt, men denne gangen klaffet det mye bedre. Muligens grunnet de beskjedne ekstra årene på baken - eller hva?

Endret av Señor Bukkake
Skrevet

Jeg har svært sjeldent troen på at det er antall år på baken, om det er noe så er det flere erfaringer. Når jeg og mor ser en film sammen som ingen av oss liker og en 29-åring forteller meg at jeg trenger flere år på baken så forstår jeg at argumentet er meningsløst. The Wrestler blir kanskje mer interessant etter jeg har levd et liv og 500 Days of Summer blir kanskje mindre interessant når jeg blir mindre lik hovedpersonen i filmen, men jeg alder alene betyr ingenting. Enkelte 90-åringer har aldri forlatt Bergen, og da er det svært mye de ikke vil forstå seg på.

Skrevet (endret)

Det var først og fremst ment som en tongue-in-cheek (Montag-hetsing?).

Jeg ser hva du skriver, og kunne ikke vært mer enig, enn om jeg så forsøkte.

Endret av Señor Bukkake
Skrevet

så både corpse bride og nick claus igår, flotte filmer begge to, nick claus får meg virkelig i julestemning, glemte d.og å se mr. frost eller nick frost eller hva den heter i år.. :s men corpse bride er alltid grei og se!

Skrevet (endret)

Jeg så Paranormal Activity her om dagen. Må bare innrømme at den ikke skremte meg det grann. Det mest skremmende med hele filmen var hvor stygt huset var. Skuffa.

Endret av Thlom
Skrevet

The Pianist eller The Shawshank Redemption ikveld. Har veldig lyst til å se begge egentlig. Har sett dem før og de kommer høyt hos meg begge to. Heller noe mot Shawshank, men husker minst av the Pianist så får veldig lyst på et gjensyn med den også. Noen innvendinger?

Skrevet

Jeg tror jeg henger etter. Har ikke en eneste Blu-Ray film : (

Var på Elkjøp før jul å tittet litt på The Dark Knight på sånn Blu-Ray opplegg i samsvar med en HD plasma på 50" og jeg ville løyet om jeg ikke ble imponert over oppløsing og bildekvalitet. Har tenkt å kjøpe meg en BD spiller snart, men skal sørge for at den bakover kompatibel, slik jeg også kan se DVDene mine.

Skrevet
Jeg tror jeg henger etter. Har ikke en eneste Blu-Ray film : (

Var på Elkjøp før jul å tittet litt på The Dark Knight på sånn Blu-Ray opplegg i samsvar med en HD plasma på 50" og jeg ville løyet om jeg ikke ble imponert over oppløsing og bildekvalitet. Har tenkt å kjøpe meg en BD spiller snart, men skal sørge for at den bakover kompatibel, slik jeg også kan se DVDene mine.

Jeg tror du skal lete lenge etter en som ikke kan spille noe annet BD'er.

Skrevet

Men hva kan man forvente med Ludacris i en hovedrolle?

Crash?

Gjentar det samme som R083r7 sa, hva kan man forvente? Alle aspektene i Max Payne er bedre enn de i Crash, spesielt manuset. Nå sier det selvfølgelig mer om Crash enn Max Payne selvfølgelig. Lenge siden et så hjernedødt drama har blitt godt likt. Praktisk talt hver linje handler om rasisme og de fleste karakterene gjør de mest usannsynlige ting og finner ut som sine egne fordommer på de dummeste måtene mulig å tenke seg og attpå til så er det en direkte rip-off av Lone Star. Selv Cimarron fortjente oscaren sin mer enn denne.

Nå er du helt på jordet. Crash er jo mye bedre enn Max Payne. Det største makkverket som har komt i det siste. Lurer på om den i det hele tatt hadde noe manus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...