Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

: )

Han er kanskje flink til å hipp-hoppe (ikke at jeg hører på slikt heller), men skuespiller? Grøss. Blir omtrent som når BritneySpears skal virke troverdig eller når Charls Bronson skal leke fløtepus. Det blir bare rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
: )

Han er kanskje flink til å hipp-hoppe (ikke at jeg hører på slikt heller), men skuespiller? Grøss. Blir omtrent som når BritneySpears skal virke troverdig eller når Charls Bronson skal leke fløtepus. Det blir bare rart.

FYP.

Han er kanskje flink til å rappe

Skrevet (endret)

Tror også det blir det for min del :)

EDIT; Hvordan rangerer jeg vote historyen etter når jeg stemte på den? Så jeg kan se hvilken film jeg stemte på først og sist osv...?

Endret av Cortese
Skrevet

d9 er råbra, nokså lang film, men den er pen allover. slår ikke avatar imo, men close andreplass til årets film!

til olum, jeg ville ikke sett avatar igjen i 3d om du allerede har sett den i 3d, med mindre budskjettet ditt tillater 3 kinofilmer til i år! Siden nå har jo både the imaginarium of doctor parnassus som er den siste filmen til ledger, og både depp, collin farrell(leif?) og jude law spiller i, ser nokså bra ut også selvsagt så har jo og sherlock holmes komt!

Skrevet (endret)
...

EDIT; Hvordan rangerer jeg vote historyen etter når jeg stemte på den? Så jeg kan se hvilken film jeg stemte på først og sist osv...?

Helt i bånn av lista di, har du et valg som heter Change display options, trykker du på den kommer du til en side hvor du under tittelen Sort by har mulighet til å krysse av for Last added, eller eventuelt First Added.

Edit: La til 4 stk. ord

Endret av Bruckiania
Skrevet (endret)

Noen som har sett noen gode pakistanske filmer i det siste da? :p

Khuda Kay Liye / In the Name of God for litt siden. Den ble kanskje litt kjedelig i lengden, men budskapet og historien var bra. Det som ødela for filmen var det helt elendige skuespillet fra enkelte av personene.

Den tar i hvert fall opp et viktig tema.

Endret av Levaiathan
Skrevet

jeg glemte å nevne på innlegget mitt at jeg egentlig skulle se Law Abiding Citizen, men plata hadde visst mange hakk i seg! :glare: (har aldri brukt denne plata før :ninjaglare: )

Fikk sett 5 første min iallefall og dette har jeg å si om det:

Tror nesten ingen andre filmer har gitt meg en så høy følelse av tristhet og grusomhet, det å se to mennesker bli stukket så bestemt var helt forferdelig å se på!

For å nevne no hyggelig så var ho jentungen fantastisk flink til å skuespille! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...