Hrodebert Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 : ) Han er kanskje flink til å hipp-hoppe (ikke at jeg hører på slikt heller), men skuespiller? Grøss. Blir omtrent som når BritneySpears skal virke troverdig eller når Charls Bronson skal leke fløtepus. Det blir bare rart.
MKej Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 : ) Han er kanskje flink til å hipp-hoppe (ikke at jeg hører på slikt heller), men skuespiller? Grøss. Blir omtrent som når BritneySpears skal virke troverdig eller når Charls Bronson skal leke fløtepus. Det blir bare rart. FYP. Han er kanskje flink til å rappe
Lawliet Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Fikk meg nettopp en liten "guilty pleasure" i The Devil Wears Prada. Flott film.
saladin waits for alice Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Herresatan å glad jeg ble når jeg fant ut at min blu ray spiller kunne spille av musikk og filmer fra min eksterne HDD Skal forresten se Cliffhanger i BD i morra!
Rudde Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Får vi noengang se The Incredibles på blu-ray? Og isåfall med Norsk tale?
Schneiderlin Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Herresatan å glad jeg ble når jeg fant ut at min blu ray spiller kunne spille av musikk og filmer fra min eksterne HDD Skal forresten se Cliffhanger i BD i morra! Fin ''guilty pleasure''
b-real Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Die Hard 1 og 2 på Canal+ i jula. Ufattelig julestemning må jeg si <3
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Så just terminator salvation, var kul action, men forsto ingenting av historien, burde jeg ha sett de "gamle" terminator filmene? Orker ikke å skrive mini anmeldelse til denne filmen!
-sparks- Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Definitivt. Relativt gode actionfilmer forresten.
Olum Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Skal se Avatar i 3d en gang til i morra. Gleder meg nesten enda mer enn første gang.
Schneiderlin Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Gleder meg sykt til District 9 på blu-ray. Er den noe bra?
Schneiderlin Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Tror også det blir det for min del EDIT; Hvordan rangerer jeg vote historyen etter når jeg stemte på den? Så jeg kan se hvilken film jeg stemte på først og sist osv...? Endret 26. desember 2009 av Cortese
Coffey Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Ludacris gjorde da en god innsats i Crash ? Jeg ble ihvertfall positivt overrasket. Endret 26. desember 2009 av Koffeinkanin
svenningen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 d9 er råbra, nokså lang film, men den er pen allover. slår ikke avatar imo, men close andreplass til årets film! til olum, jeg ville ikke sett avatar igjen i 3d om du allerede har sett den i 3d, med mindre budskjettet ditt tillater 3 kinofilmer til i år! Siden nå har jo både the imaginarium of doctor parnassus som er den siste filmen til ledger, og både depp, collin farrell(leif?) og jude law spiller i, ser nokså bra ut også selvsagt så har jo og sherlock holmes komt!
Labraxas Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 (endret) ...EDIT; Hvordan rangerer jeg vote historyen etter når jeg stemte på den? Så jeg kan se hvilken film jeg stemte på først og sist osv...? Helt i bånn av lista di, har du et valg som heter Change display options, trykker du på den kommer du til en side hvor du under tittelen Sort by har mulighet til å krysse av for Last added, eller eventuelt First Added. Edit: La til 4 stk. ord Endret 26. desember 2009 av Bruckiania
blob saget Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Noen som har sett noen gode pakistanske filmer i det siste da? Så Khuda Kay Liye / In the Name of God for litt siden. Den ble kanskje litt kjedelig i lengden, men budskapet og historien var bra. Det som ødela for filmen var det helt elendige skuespillet fra enkelte av personene. Den tar i hvert fall opp et viktig tema. Endret 26. desember 2009 av Levaiathan
Kontorstol Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Årets filmer for min del blir D9, Moon, IB og Watchmen (DC) like etter.
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 jeg glemte å nevne på innlegget mitt at jeg egentlig skulle se Law Abiding Citizen, men plata hadde visst mange hakk i seg! (har aldri brukt denne plata før :ninjaglare: ) Fikk sett 5 første min iallefall og dette har jeg å si om det: Tror nesten ingen andre filmer har gitt meg en så høy følelse av tristhet og grusomhet, det å se to mennesker bli stukket så bestemt var helt forferdelig å se på! For å nevne no hyggelig så var ho jentungen fantastisk flink til å skuespille!
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Fikk meg nettopp en liten "guilty pleasure" i The Devil Wears Prada. Flott film. Så den med mamma i går selv. Meryl Streep gjør rollen sin ondskapsfullt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå