Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Utrolig at så mange klarer å feilstave Tarantinos siste "feilstavete" filmtittel. Den heter faktisk Inglourious Basterds. Ikke Inglorious.

Endret av ballsack
Skrevet
Utrolig at så mange klarer å feilstave Tarantinos siste "feilstavete" filmtittel. Den heter faktisk Inglourious Basterds. Ikke Inglorious.

Egentlig så er det vel ikke rart i det hele tatt. At mange feilstaver det.

Skrevet
Egentlig så er det vel ikke rart i det hele tatt. At mange feilstaver det.

Jo, det er rart, når så mange digger den, og digger man en film så sørger vel man ihvertfall for å titulere den korrekt. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Så du må ha en date for å gå på en film du vil se, Danielzu?

Må ikke, men er jo et pluss.

Vi ser den imorgen. Gleder meg. ^^

Skrevet (endret)

Kan man få med faktura med ved kjøp fra play.com/uk og amazon.com.uk?? Eller må man betale med kort?

Det er snakk om kjøp av film.

Endret av Elwor
Skrevet (endret)

Jeg synes det er mer utrolig at mer eller mindre hele forrige side er fylt opp med innlegg som spoiler hver sin del av filmen.

Endret av Atald
Skrevet
Jeg har hoppet over de siste sidene da jeg har jobbet for mye til å rekke kino. Alle på jobben snakker om den også, så jeg har egentlig ikke noe valg - jeg må se den imorgen.

Kjenner meg igjen her. Så den heldigvis i går, men de siste dagene har vært en ulidelig spoilerfest (jeg kunne ikke legge innleggene i spoilertags heller, for da måtte jeg faktisk lese dem) ^^

Skrevet

Jeg så The Dark knight en god stund etter at den kom på kino. Og selv om The Dark Knight stort var eneste samtaleemne her på forumet, klarte jeg faktisk å unngå å spoile filmen nevneverdig.

Skrevet
Kan man få med faktura med ved kjøp fra play.com/uk og amazon.com.uk?? Eller må man betale med kort?

Bare kort.

Skrevet
Nei, men det var en periode i filmen hvor det var veldig mye dialog ( ikke at det er negativt) men jeg synes vi skulle fått sett mere til Bastardene og hvordan de jobber osv.

Det er det jeg mener er så fint med Tarantino han har mange gode og litt lange dialoger, jeg synes det bare er kos. Men mange av vennene mine som ikke liker filmer som f.eks Pulp fiction. De skal ha action og femti maskingevær hele tia for at en film skal være bra.

Skrevet

Bare kort.

Okey, takker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...