Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rodriguez hadde vel skrevet manuset lenge før Grindhouse ble laget, men det var sikkert populariteten med den "falske" traileren som gjorde at han endelig kom igang med å lage den.

Skrevet (endret)

Jeg ville gått for Boyz 'n the hood.

Edit: King Kong er først og fremst en film som hadde imponerende effekter på 30-tallet. Regner med du kjenner til historien, og den er ikke så mye å skryte av.

Endret av Juℓenissen
Gjest Slettet-INkUtP
Skrevet

Boyz n the hood ftw!

Skrevet

Ryan Reynolds skal som kjent spille DC-helt Green Lantern, som trolig gjør at han dropper å spille Marvel-helt Deadpool (rolle han spilte nylig i Wolverine-film).

Må si denne måten å slippe nyheten på fikk meg til å le godt :green:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Synes de fleste var tåpelige forslag.

Anyways: Ble bedt med ut på deit(hater det ordet forøvrig) og hun ønsket og se den norske filmen snarveien(eller noe i den duren).

Jeg er skremmende skeptisk på norske filmer,de fleste norske filmer skuffer meg, men de norske filmene jeg har sett på kino har av bedre kaliber enn ''typiske'' norske filmer(filmer som død snø,Elling og Kamilla og Tyven)

Noen som har sett Snarveien? Er den like elendig som jeg tror?

Skrevet
Ryan Reynolds skal som kjent spille DC-helt Green Lantern, som trolig gjør at han dropper å spille Marvel-helt Deadpool (rolle han spilte nylig i Wolverine-film).

Må si denne måten å slippe nyheten på fikk meg til å le godt :green:

1-300-Deadpoo

:!:

Skrevet
Synes de fleste var tåpelige forslag.

Anyways: Ble bedt med ut på deit(hater det ordet forøvrig) og hun ønsket og se den norske filmen snarveien(eller noe i den duren).

Jeg er skremmende skeptisk på norske filmer,de fleste norske filmer skuffer meg, men de norske filmene jeg har sett på kino har av bedre kaliber enn ''typiske'' norske filmer(filmer som død snø,Elling og Kamilla og Tyven)

Noen som har sett Snarveien? Er den like elendig som jeg tror?

Bra var den ikke. Skvatt en del grunnet volum dobbelt så høyt som vanlig, men noe ordentlig skrekk vil jeg absolutt ikke kalle det. Men var stemning å være på Klingenberg på premieren.

Skrevet (endret)

Den er vel typisk norsk: Gjeng ungdommer drar på skogtur/tar en "snarvei" i skogen på bilturen sin, blir antastet av diverse innavla innbyggere i en eller annen skogbygd, drept en etter en med ishakker og økser i mørket osv. Ser ut som eneste typen skrekkfilm norsk film kan lage. villmark, rovdyr, fritt vilt 1+2 osv osv

Endret av Bytex
Skrevet

Skal sette på en film nå, sliter som vanlig med å velge hvilken jeg skal se :p

Har ikke sett noen av disse, noen anbefalninger?

Blue Velvet

Ran

Groundhog Day

About Schmidt

The Rocky Horror Picture Show

Killshot

Brazil

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan noen lage en:Hvilken film skal jeg se nå?-tråd?

(noen andre enn meg altså)

Skrevet
Blue Velvet

Ran

Groundhog Day

About Schmidt

The Rocky Horror Picture Show

Killshot

Brazil

Hvis du ikke er i en spesiell mood, så er den mest lett sette og underholdene er uten tvil Groundhog Day.

Skrevet (endret)

Da har vi BÅDE den stygge meksikaneren med tattiser OG cheech marin. Alltid en god oppskrift på action. Stakkars Trejo får vel aldri andre roller enn stygg skummel meksikansk gangster han.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Danny Trejo med kniver=<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...