Speik Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 De beste filmopplevelsene har jeg helt klart hatt mutters alene. Man blir sjelden mer misantropisk enn når man prøver å vise et mesterverk til en vennegjeng som vier absolutt ingen oppmerksomhet filmens vei.
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har en venn som har mast at han vil se 2001 med meg, siden han er litt into films, men ikke like mye som meg. Lurer på åssen opplevelsen hadde blitt med han.
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har en venn som har mast at han vil se 2001 med meg, siden han er litt into films, men ikke like mye som meg. Lurer på åssen opplevelsen hadde blitt med han. Ja, det lurer jeg også på! Kjør eksperiment og skriv logg her.
Bytex Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det er nok best å la sær filminteresse være noe man har for seg selv. Så sparer du vennene dine for å bli kjedet ihjel av en kunstfilm, og du slipper å få et misantropisk forhold til menneskeheten og vennene dine fordi de ikke likte den. Kan være venner uten å dele alle interesser også.
Skogsraa Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har en venn som har mast at han vil se 2001 med meg, siden han er litt into films, men ikke like mye som meg. Lurer på åssen opplevelsen hadde blitt med han. Har en venn som er ganske glad i å se film, men filmsmaken hans vil jeg aldri helt skjønne meg på. Han syntes Gjøkeredet, GBU,Sin City, osv var drittkjedelig(han giddet faktisk aldri å se ferdig noen av dem). Han var inne i en periode engang der han ikke ville se "mørke" filmer, og med det mente han at handlingen burde jevnt over foregå om dagen, ikke natt/kvelden. Så som mange av dere sikkert skjønner, så har jeg for lengst sluttet å se film med han. Det får han gjøre alene.
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Ja, det lurer jeg også på! Kjør eksperiment og skriv logg her. Hmm...
Infenso Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg er omringet av folk som ånder for bil og traktor. Jeg bor på en trist plass... Vil tro det blir litt greiere å finne filmbuddies når jeg flytter til Oslo til høsten. Endret 22. januar 2009 av Infenso
HeHauken Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har blandede erfaringer med å se filmer med venner. Det kommer, som endel har vært inne på, veldig an på filmen (og det eventuelt alkoholinntaket). Jeg vil heller aldri se Bergman eller Kurosawa med venner.
Kiro Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg har en vennine som det bare går ann å se lette komedier med. og når jeg sier lette, da mener jeg lette. Bare det er litt "fiction" så må jeg sitte å forklare alt gjennom hele filmen. Jeg prøvde å vise henne Shallow Hall, ettersom jeg trodde den var enkel å forstå ... men der tok jeg vist feil. Egentlig har jeg lyst å vise henne Donnie Darko bare på kødd,men jeg tror det hadde vært litt frekt. Endret 22. januar 2009 av Ehtram
Hr. Jenssen Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Kompisa mine synes filmer som The Happening og Love Guru er bra...
CCola Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Mike Myers er konge da, og Alba er ikke stygg å se på, så jeg tviler ikke på at The Love Guru kan være vært en titt. ^^
master air Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Når jeg ser på filmer med venner er det aldri filmer som krever noe særlig konsentrasjon. Med gutta blir det ofte filmer som transformers, sin city, aladin. Typiske gutte filmer, eller disneyfilmer fra oppveksten vår. Med venninnene mine blir det ofte chick flicks. Jeg ville aldri satt på 2001, Lost Highway og andre "sære" filmer med venner, med mindre de maser om å se de.
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har en vennine som det bare går ann å se lette komedier med.og når jeg sier lette, da mener jeg lette. Bare det er litt "fiction" så må jeg sitte å forklare alt gjennom hele filmen. Jeg prøvde å vise henne Shallow Hall, ettersom jeg trodde den var enkel å forstå ... men der tok jeg vist feil. Egentlig har jeg lyst å vise henne Donnie Darko bare på kødd,men jeg tror det hadde vært litt frekt. Vis henne Eraserhead. Hahaha.
CCola Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det kommer helt an på hvilke filmer jeg ser, om jeg ser dem med venner eller ei. Når jeg er med venner, ser vi bestandig action/action-komedier/komedier. Noe som er helt ok for min del, elsker filmer som bare har popkorn-handling. Alene blir det mer Pan's Labyrinth, City Of God o.l. Det har ingen av vennene mine tålmodighet, eller ork til å gjøre.
MsGreen Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Får venninebesøk i helgen da planen er å se Clockwork... Looking forward to it alright :b Men sånn ellers... ; TrådTråd
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Er ikke vits å gå i den gamle tråden der for å skrive det som har blitt skrevet på denne siden her. Filmprat er filmprat.
haarod Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hva er meningen her inne om Erik Poppe? Har ennå ikke sett verken DeUsynlige eller Hawaii, Oslo, noe jeg har veldig lyst til. Skal kjøpe dem første gang jeg ser dem
Infenso Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Får venninebesøk i helgen da planen er å se Clockwork... Looking forward to it alright :b Men sånn ellers... ; TrådTråd Clockwork Orange ble så bra at tårene startet å trille. Jeg ser omtrent alt av film alene, men jeg kan ta sjansen på å se komedie/skrekk med andre. Men det forutsetter at jeg helst har sett dem før eller er sikker på at det "trygt". Jeg brant meg på dette da jeg snurret Superbad på filmkveld. Selv lo jeg halsen sår, men resten av gjengen slet med å holde øynene oppe. Endret 22. januar 2009 av Infenso
athorb Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hva er meningen her inne om Erik Poppe? Har ennå ikke sett verken DeUsynlige eller Hawaii, Oslo, noe jeg har veldig lyst til. Skal kjøpe dem første gang jeg ser dem Jeg har bare sett De Usynlige, og likte den, men har fått litt avsmak i ettertid, for Poppe er så jævla klein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå