Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For noe tøv, lar vel ikke være å se en film bare fordi en eller anna kritiker sier den ikke er bra nok? Det er jo ikke HAN som skal se filmen. Det er jo du. Lukter saueflokk her.

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: er det bare jeg som synes det er teit at Seven går under skrekkfilm? Den er på lista som 71.

Stusset litt på den jeg også. Men når den først skal vere med burde den fått en bedre plassering.

Den burde ikke være på lista i hele tatt, fordi det er ikke en skrekkfilm. Men jeg skjønner hva du mener; Hadde det vært en Thriller-liste, burde den hatt bedre plassering enn 71.

Skrevet (endret)

Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før.

Endret av Bytex
Skrevet
Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før.

Det er imo ganske teit. Er du først badguy, så _er_ du badguy.

Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da.

Da anbefaler jeg deg å se:

Schindler's List

:yes:

At jeg kunne glemme.

Skrevet
Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da.

Da anbefaler jeg deg å se:

Schindler's List

Ah, selvfølgelig. En film jeg liker godt, så den burde jeg husket :)

Skrevet

Hah, ja, det er det dummeste jeg har sett på en god stund. Snakk om å skrive seg ut av en situasjon på en dårlig måte.

Skrevet (endret)

Pans labyrint

Endret av magnusbe
Skrevet (endret)

I Battle Royale er det jo stort sett 14-16 åringer som tar livet av hverandre på diverse måter, da. Ikke amerikansk såklart.

Endret av Bytex
Skrevet

Så The Ninth Gate med Johnny Depp, syntes den var nokså god, men en del potensiale som gikk til spille. Men jeg likte selve historien, noen som har noen tips til lignende filmer? Altså mystiske thrillere med gotisk / djeveliske ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...