Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Haha, for en annmeldelse. Nå gleder jeg meg enda mer. :)

Vil noen ligge i billettkø sammen med meg?  :w00t:

8097733[/snapback]

 

Hva er poenget med det når du har Filmweb hvor du kan bestille billetter på nett 3-7 dager før den kommer? :)

 

Skal selv prøve å få bestilt et par dager før den kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En grei anmeldelse fra Joblo! :D

 

Review: 300 (10/10)

 

O.K., let me catch my breath! I feel like writing the whole review in caps! First off, GO SEE THIS MOVIE NOW!! Second, GO SEE IT AGAIN!

8097418[/snapback]

 

Det var en glimrende anmeldese. Men filmen har virkelig rast i det siste på Rotten Tomatoes. I går var den vel rundt 90%, i dag nede i 58 % tror jeg. Ikke at jeg bryr meg så mye, siden den filmen ikke har en sjans i havet til å skuffe. I tillegg stoler jeg mye på Joblo folkene. På Arrow in the Head siden fikk den 4,5/5.

Lenke til kommentar
Gleder meg! Når kommer den til Norge?

 

*Edit, fant det ut. Det ser ut til at den kommer 23. Mars til norge. Jaja, bare 2 uker etter USA.

8100371[/snapback]

 

23.03. Den er nok justert... jeg som trodde BK (Bergen Kino) hadde betalt ekstra for å den tidligere (stod 17.03 der før).

Lenke til kommentar
En grei anmeldelse fra Joblo! :D

 

Review: 300 (10/10)

 

O.K., let me catch my breath! I feel like writing the whole review in caps! First off, GO SEE THIS MOVIE NOW!! Second, GO SEE IT AGAIN!

8097418[/snapback]

 

Det var en glimrende anmeldese. Men filmen har virkelig rast i det siste på Rotten Tomatoes. I går var den vel rundt 90%, i dag nede i 58 % tror jeg. Ikke at jeg bryr meg så mye, siden den filmen ikke har en sjans i havet til å skuffe. I tillegg stoler jeg mye på Joblo folkene. På Arrow in the Head siden fikk den 4,5/5.

8098744[/snapback]

'

Tror det er en film som vanskelig kan tekkes alle anmeldelere pga. av sitt noe spesielle fokus på kampen, og med dets råe effekter osv.

Lenke til kommentar

http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5315

 

Gigantåpning for filmen.

 

61% på Rottentomatoes. Er jo greit nok det. For å slenge ut kritikken (er mye gøyere med den negative fremfor positive, siden den nok engasjerer oss fanboys mer :wee: ):

 

300 is about as violent as Apocalypto and twice as stupid.

 

Fanboys may embrace its wanton carnage, he-man heroics and bombastic dialogue, but 300 really belongs on a PlayStation rather than in a theatre.

 

Keeping in mind Slate's Mickey Kaus' Hitler Rule -- never compare anything to Hitler -- it isn't a stretch to imagine Adolf's boys at a 300 screening, heil-fiving each other throughout and then lining up to see it again.

 

Snyder's 300 certainly has its share of the latest toys, but they make for a better coming-attractions trailer than a full-length theatrical film.

 

Months before its release 300 already was revered by those who consider it a magnificent achievement for a live-action film to look exactly like a video game. Forgive me, but I don't see that as a reason to celebrate.

Lenke til kommentar

Denne filmen tror jeg fort faller dårlig for gamle, grinebitete filmanmeldere som krever en smart storyline - og derfor ikke blir fascinert av legendariske krigere i et episk slag uten like. Jeg derimot har tungen ned på gulvet av det jeg har sett hittil.

 

"Gentleman! This is where we fight, this is where they die!"

Lenke til kommentar
Greit, alle her digger filmen før den kommer men blir fallhøyden stor? Personlig synes jeg den ser fet ut, men den må ha noe mer enn kule replikker og fet visuell stil for å gjøre meg forelska.

8126363[/snapback]

 

Da kan du se frem til episke slåssscener.

Lenke til kommentar
Greit, alle her digger filmen før den kommer men blir fallhøyden stor? Personlig synes jeg den ser fet ut, men den må ha noe mer enn kule replikker og fet visuell stil for å gjøre meg forelska.

8126363[/snapback]

Da er du mer kravstor enn jeg er. Jeg forventer ikke annet enn rå slossing, kule replikker og en film som ser ut som den er malt med pensel. Får jeg noe mer blir jeg faktisk litt skuffet, da har filmen misforstått sin egen rolle.

Lenke til kommentar
Greit, alle her digger filmen før den kommer men blir fallhøyden stor? Personlig synes jeg den ser fet ut, men den må ha noe mer enn kule replikker og fet visuell stil for å gjøre meg forelska.

8126363[/snapback]

300 veltrente soldater med sandaler, kappe og truse på seg som slakter 1 million andre soldater, hva venter du? En dårlig film? Den er jo dømt til å bli bra.

Anbefaler å se på filmene om treningen, kostymene, monstrene osv. på hjemmesida til filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...