Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Ser traileren 4-5 ganger i uka, gleder meg noe helt sinnsykt, håper jeg ikke blir skuffet.

 

Skal bestille den grafiske novellen, har dere noen synspunkter på om jeg burde lese den først eller se filmen før det?

8183249[/snapback]

Se filmen først, ellers blir du skuffa, lover deg, det gjelder alt av "filmer basert på bøker"

 

Blir uansett mye fetere å lese om slagene du akkurat så på filmen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mange gjør feil når de blir skuffet over filmer er nok at de bruker bøkene som referanse. Filmene er jo bare èn tolkning av bøkene.

 

Uansett, gleder meg til 300 =D

Så nettopp den gamle, var ikke så veldig bra, minnet meg om en seriøs versjon av Life of Brian egentlig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Skal på 300 i Colosseum på fredag :) Yippi yay Yay!

8185949[/snapback]

 

Blir nok muligens Colosseum på meg også, iom. jeg jobber i Oslo - vist ikke blir det Kino City her hjemme i Drammen :wee:

Lenke til kommentar
I dag bestilte jeg fire billetter til 300 på Nova 01 lørdag 24.03.2007 kl 18:30, rad 7, sete 17-20. Jeg tror vi kan si at jeg gleder meg enormt.

8190982[/snapback]

Du skal jammen kose deg når du skal ha fire seter for denne filmen. Ett for kosebamsen, ett for snacks og to til deg selv? :tease:

 

Skal på samme sted men et par-tre timer senere selv med noen venner, blir bra sköy.

Lenke til kommentar
Synes den ser bra ut, men samtidig ganske overdreven ut. Skal ikke dømme den før jeg har sett den.

Broren min har bestilt billetter til premieren. Får vel stikke å se den så fort som mulig.. Kanskje en gang i påskeferien

8191916[/snapback]

Den SKAL være overdrevet, det er halve poenget :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...