Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen i dette land, bortsett fra de som spiller i Brann,

som fortsatt tror at Norling en Messias er, der har står i keiserens klær.

 

Kunne fortsatt en 20-30 vers til, men i motsetning til Norling, så blir jeg alt annet enn poetisk når jeg ser Brann spille fotball for tiden. Vi har vel knapt hatt 5 gode minutter etter han tok over.

Lenke til kommentar

Sikkert artig for andre lag. Dem slår tross alt en storklubb. En elendig storklubb, likevel en storklubb. 

Vi spiller, som vi gjorde i treningskampene, uten selvtillit. Godt vi ikke spilte mot gode lag i oppkjøringen, slik at vi fikk spilt på oss litt selvtillit. Nei, vent nå litt... 

 

Vi har byttet store deler av stallen siste 2 årene. Vi har byttet Bruun Hansen. Vi har byttet styre. Vi har byttet liga og motstandere. Fortsatt spiller vi dass. Det er snart ikke mer å bytte uten og begynne å se på Norling. 

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Det var en tragedie å se dette Brann-laget mot Hødd. De var ikke PÅ i det hele tatt, de hadde tapt kampen før de kom på banen.

 

Virker som at Norling ikke matcher Norge. Han matchet Sverige ganske bra, men det er det.

 

Nei, noe må skje, for dette var bunnivå.

Lenke til kommentar

– Vi kommer ikke på. Hverken taktisk eller duellmessig. Vi var ikke der vi skulle være på oppvarmingen, og vi var der heller ikke på det siste sparket på ballen i kampen, mener Norling.

 

– Det startet altså på oppvarmingen?

 

– Ja, det var noe som ikke gjorde at vi ikke kom i gang. Det er små detaljer, svarer treneren.

 

– Men du var jo ikke ute på oppvarmingen, er det noe du merket selv eller fikk beskjed av assistenttrenerne dine om?

 

– Jeg var ikke der, nei. Det var en følelse jeg hadde, og jeg får ikke spillerne i gang før utmarsj.

 

Mannen er episk!

Lenke til kommentar

Noen som så intervjuet av Pedersen på NRK i går om hvor mye han tjente? De to best tjente spillerne på Brann, Huseklepp og Pedersen, tjener mer enn det de fleste spillerne i 1.divisjon tjener til sammen. I Åsane så tjente spillerne knapt noe som helst. Så sier Pedersen i intervjuet at han tjener mer fordi Brann er en toppklubb mens Åsane ikke er det... Men hvor lenge varer det? Skal Brann fortsette å være en toppklubb i 2. divisjon mens Åsane spiller Tippeliga?

Lenke til kommentar

Har vært for Norling lenge men lurer på om ikke tiden er inne for å la Mjelde slippe løs og få satt disse overbetalte puslingene litt på plass, er så latterlig tafatt!

 

Mjelde?

Nei takk, han er en av grunnene til at Brann er skakkjørt.

Alle millionene gullet kostet oss, sesongene før, og siden, er ikke verd det.

 

Bradley eller Nielsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...