Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Må være svært får trenere som har overlevd et nedrykk. Trur det har litt med at RBH hadde et så stort press på seg for gjentatte feil og man kanskje fokuserte på ledelse og at det var der probleme låg. Det hadde ikkje akkurat gått oppover fra vi vant serien til nedrykk var et faktum i 2014. 

 

Men gratulere med supportere, vi er i tippeligaen 2016 :D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg prøvde å vise engasjement, men LAN ønsker minst mulig blest om laget. 

 

Jay. Takk for meg.

 

Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer å kaste ut Huseklepp. Vi har nå gitt kontrakter til alt mulig rask oppigjennom, og sannsynligvis hadde han vel fått et års forlengelse uansett? 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bor i Stockholm nå. Eliteserien står ikke så høyt i kurs her. Jeg har ikke sett Brann siden ett eller annet sted på slutten av 2015 sesongen. Har jeg gått glipp av noe? Sølvet i fjor var overraskende og interessant, men det virker også som et utrolig svakhetstegn for ligaen. Riktignok er hele eliteserien et svakere produkt enn det var, men Brann er også blitt utrolig kjedelig. Spesielt gjelder dette spillet. Offensivt spill og mye mål har alltid vært et kjennetegn ved Brann. Nå er tallet 0 mer kjent ved Brann. Også andre sider ved klubben er kjedelig. Huseklepp er gone og Karadas er snart ferdig som spiller. Hvilke profiler finnes det da igjen? Barmen? Piotr (enda ikke lært seg norsk)?

 

Egentlig ikke rart det har blitt slik. De klarer å ødelegge det meste annet som er bra også med tiden. Er det en ting jeg savner så er det halvfulle matcher i en europeisk turnering. Kamper som mot Basel i 2000 var fantastisk. Det samme med Levski Sofia. Det beste minnet jeg har fra Brann stadion må være kamp mot Strømsgodset i 2001. 6-2. Og seieren mot Stabæk, 8-1. Kamper der Kovacs var involvert var også bra. Herlig hatsk stemning. Hvem er det man "hater" nå? Ikke en gang dommeren får hat mot seg. Alt er blitt så trivelig og kjedelig.Til slutt må det sies at det ikke ser ut som om det er noen ny generajon supportere som kommer til. De gangene jeg har vært på stadion de siste 2-3 årene er det de samme ansiktene som går igjen. Takke meg til spytteren i Sogndal..

 

http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=24381&tournamentId=1&seasonId=323

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest bruker-343576

Kjempebra start på sesongen så langt. Vi har nok kastet vekk en del poeng i slutten av kampene så langt, men laget har spilt veldig bra og det har vært mye mål. Manglende effektivitet i et par kamper er nok det som gjør at vi ligger bak Rosenborg. Virker som interessen i byen begynner å ta seg litt opp igjen, håper bare Brann fortsetter å levere så blir nok dette bra  :)

 

#TrustInLAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...