Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... at Brann rykket ned til tross for at det finnes arbeidsplasser i oljenæringen også i Bergensregionen, eller noe i den duren.

 

Nordlie → Mindre korrektur på navneskilt osv. i Idrettsveien.

Solskjær → God erfaring fra nest høyeste nivå i England.

Sandstø → Bergenser som tidligere har rykket opp med Brann. Høres dog litt språkforvirret ut sist jeg så ham på et eller annet medie...

Bradley → På vei bort fra Stabæk - laget gull av myrstein der.

 

Nordling → Fortsette den fine trenden fra årets sesong, og spille alle våre kamper på vestlandet i 2016?

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

 

 

det helt naturlig at bergen/brann rykker ned. de er ikke gode i noenting

ha ha ha, husk at pengene kommer fra sokkelen på vestlandet.

 

 

Korrigerer det til Stavanger, siden det tross alt er der du finner omtrent alle kontorene til de aktive petroleumsvirksomhetene.

 

 

Sett bort i fra at det er bra med kaiplasser blir ikke Bergen brukt til noe spesielt relevant, siden all næring i området tilknyttet industrien du henviser til er på Mongstad.

 

Det blir flydd ut fra Flesland, du har Sture og Kollsnes ved sotra. Merk deg at jeg skrev sokkelen på Vestlandet, ikke Bergen.

 

Tipp hvor flesteparten av de ansatte som jobber på Mongstad kommer fra? Bergen. For ikke nevne Statoil sitt bygg på Sandsli med 3000 ansatte er jo en del og, kan og nevne schlumberger på Kokstad driver jo og med borreoperasjoner.

 

Hanøytangen, Ågotnes basen, osv osv.

 

 

Ja, du skrev Vestlandet, han skrev Bergen. Takk for at du tok poenget mitt og spesifiserte det videre selv.

 

Poenget ditt er forsatt kraftig feil. Petroleumsvirksomheten er faen stort i Bergens området, tror du alt av anlegg ligger proppet i stavanger sentrum da?

 

De fleste ansatte bor i Bergen, de fleste ansatte skatter fra Bergen. Dra til Askøy og se om de støtter Brann eller Vestsiden da, jeg kan gi deg et hint om det trengs.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

Skal bli godt med litt rydding i klubben. Drømmer om et lag bestående av 11 bergensere som faktisk bryr seg om klubben.

Dette. Vi kan godt være et bunnlag i tippeligaen så lenge det er bergensere som spiller. Ingen vil komme å støtte afrikanere/øst europeere som stikker med engang det er motgang, da er det bedre å reise på kamp i England, der nivået faktisk er høyt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Kvalikkampene viste meg hvem som virkelig bryr seg om klubben, og når jeg ser Birkir småjogge etter ballen så er det helt greit for meg at han drar.

 

Helt enig. Det mest skuffende med kampen var at spillerne fikk 90 minutter på å overleve. Når det er så mye som står på spill forventer jeg at blodet og svetten renner på gresset og at gule kort, og temperaturen florerer. Spillerne skal være forbannet, tente og vise at noe annet enn å vise 110% vilje og ofre seg for laget er uakseptabelt. Det jeg så var en resignert gjeng som til tider også GIKK rundt på gresset, ikke småjogget men GIKK. Kan du tenke deg? Det var ikke mer vilje i denne kampen enn det var mot Songdal i sesongoppkjøringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...