Gå til innhold

Def Jam: Icon (X360/PS3), preview

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette har vi ventet på.

not

:whistle:

7099567[/snapback]

Er ikke 360 exclusive dette. Akkurat samme bildene ligger ute p PS3.qj.net.

http://ps3.qj.net/Next-gen-gets-hip-hop-ac...pg/49/aid/69780

7099607[/snapback]

Er det noen som har sagt det er 360-exclusive da? Nei. Står jo til og med artikkelen jeg ga link til at det er til begge platformer...

7099627[/snapback]

Tittelen din insinuerer det. Jeg får folka på nakken når jeg gjør samma for PS3.. :)

Skrevet

Ikkesant, fellow fan der ;)

Nå er det folka bak Fight Night som lager dette nye spillet og de bygger opp et helt nytt system for slossingen som skal bli mer intuitivt og sørge for mindre repeterte bevegelser og heller gi deg muligheten til å lage kombinasjoner on-the-spot.

Skrevet
Regner med det er mye yoyo-faktor over dette spillet?

7103821[/snapback]

Heh, vel, om du ikke liker Hip Hop, så kan du alltids spille din egen musikk når du sloss, poenget er at det er jævlig bra slossing i spillet. Liker du ikke rappere så er det kanskje enda bedre for deg, siden du får banke dem opp.

Skrevet
Regner med det er mye yoyo-faktor over dette spillet?

7103821[/snapback]

Heh, vel, om du ikke liker Hip Hop, så kan du alltids spille din egen musikk når du sloss, poenget er at det er jævlig bra slossing i spillet. Liker du ikke rappere så er det kanskje enda bedre for deg, siden du får banke dem opp.

7104396[/snapback]

Haha, ja godt man kan eliminere musikken da. Hørtes jo ikkje så avslående ut å denge opp bling-bling galskapen nei :wee:

Skrevet (endret)

Hvis jeg får slå inn skallen på diverse rappere MENS jeg hører på heavy metal, da er jeg i himmelen!

DJ:FFNY spilte jeg for en uke siden, hos kompisen min, og til tross for at han har spill som Burnout 3, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Amped og GTA Vice City så spilte jeg så og si bare Def Jam :D

Det må være det mest brutale spillet noensinne :w00t:

Og hvis slossesystemet på DJ blir forbedret blir det bare... :love:

Sleit litt med comboer i starten, men det går seg til etterhvert, men jeg vil ha flere, mer brutale og mer fancy comboer, og flere metallobjekter å slå med.

Endret av Stonemeister
Skrevet

Kan ikke akkurat si at et spill basert på noen rappere fenger meg. Og som regel er ikke akkurat disse spillene laget på samme måte som bl.a. Mass Effect, osv.

Er vel bare å vente en eller annen review..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...