Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frisk neger med feit sigar. Liker det. Kunne dog hatt en ramme.

 

7/10

 

Den har en ramme. Ikke lat som du ikke ser den.

 

Hva er det med at alle bilder skal ha ramma ? En god del bilder passer bedre uten, det er bare enkelte som er helt besatt av dem

 

Vurder over!

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Frisk neger med feit sigar. Liker det. Kunne dog hatt en ramme.

 

7/10

 

Den har en ramme. Ikke lat som du ikke ser den.

 

Hva er det med at alle bilder skal ha ramma ? En god del bilder passer bedre uten, det er bare enkelte som er helt besatt av dem

 

Vurder over!

 

Enig. Alle bilder trenger ikke ramme, og jeg har ramme. Som han sa, ikke prøv å lat som du ikke ser den.

 

 

 

Vurder Ajaco

Lenke til kommentar

Søren også.. Nå skulle jeg en bra karakter til den blåe ovenfor, som er den beste jeg har sett på en stund.

 

Men da tar jeg din istedet; Tegnefigur jeg har sett ørten ganger alle steder. Husker ikke hva de heter..

 

Men synes den var for enkel og lite forseggjort avatar. Den hvite bakgrunnen passet ikke. Bedre om den var lik forumfargen.

 

2/10

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Søren også.. Nå skulle jeg en bra karakter til den blåe ovenfor, som er den beste jeg har sett på en stund.

 

Men da tar jeg din istedet; Tegnefigur jeg har sett ørten ganger alle steder. Husker ikke hva de heter..

 

Men synes den var for enkel og lite forseggjort avatar. Den hvite bakgrunnen passet ikke. Bedre om den var lik forumfargen.

 

2/10

 

Den er 100% lik forumfargen, jeg har sjekket det med flere pc'er.

 

 

Vurder over!

Lenke til kommentar

Jeg satt på skolepcen, og var i en skoletime. Så den faktisk ikke. Men nå ser jeg den veldig tydelig, og er litt skremt over at jeg faktisk ikke så det der og da.

 

-

 

olehh

 

Stilig avatar! Original ramme, og et "norsk" motiv (i mine øyne). En avatar som er lett å kjenne igjen, og har mye særpreg. God kvalitet.

 

9/10

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...