Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte WoW, COH og COV en stund, men ble lei.

Jeg kommer nok aldri til å spille slike online-spill igjen. Det tar nemlig altfor mye tid og jeg orker ikke å være avhengig av andre spillere for å spille. Jeg liker spill som stopper når jeg stopper. Spill jeg kan slappe av med, og spill som ikke krever hele livet mitt.

Skrevet

Spiller Star Wars Galaxies. Har spilt litt WoW, Matrix Online, Everquest 2 og Anarchy Online også, men var kun SWG som var moro :) Vaskeekte Star Wars-fan :D

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
post 200 :D  :D

7718093[/snapback]

Nope, 201. ;P

det spillet vil jeg spille! :!:

7748252[/snapback]

Hva spiller du da?

Skrevet
post 200 :D  :D

7718093[/snapback]

Nope, 201. ;P

det spillet vil jeg spille! :!:

7748252[/snapback]

Hva spiller du da?

7748310[/snapback]

har du tellt eller? tell igjen. For den stå på 199 når jeg posta

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Gidder ikke å telle alle postene, men hos meg ser det hvertfall slik ut :p

post-22560-1169150304_thumb.jpg

Ontopic:

For tiden spiller jeg litt wow, men har nesten ikke tid så blir bare 1 timer eller 2 i uken. Spilte litt Guild Wars en helg, men har ikke prøvd det mer. Ble lvl 10 da, så gadd jeg ikke mer. :/

Skrevet

Begynte med WoW da det kom ut. Kom til lvl 45 og da ble jeg lei. Har ikke lengtet tilbake til det heller.

Nu spiller jeg GW, og det er tøft. Gleder meg forøvrig til AoC.

Skrevet

Jeg spiller spillet kalt "Real-Life". Spillet går ut på at jeg drar til skolen hver dag, jobber med oppgaver og følger med på hva læreren sier, henger med vennene mine og drar hjem for å gjøre lekser og være på pc'en før jeg legger meg. Spiller det 24/7. :roll:

Skrevet
Jeg spiller spillet kalt "Real-Life". Spillet går ut på at jeg drar til skolen hver dag, jobber med oppgaver og følger med på hva læreren sier, henger med vennene mine og drar hjem for å gjøre lekser og være på pc'en før jeg legger meg. Spiller det 24/7. :roll:

7797305[/snapback]

Ble sykelig overbevist om at du spiller "Real-Life" etter og ha sett bilder av kabinettet ditt :tease:

Skrevet
Ble sykelig overbevist om at du spiller "Real-Life" etter og ha sett bilder av kabinettet ditt  :tease:

7797683[/snapback]

Skjønte ikke akkurat hva kabinettet mitt har med "Real-Life". :p

Skrevet

sikkert fordi kabinettet med neon osv så ganske proft ut, å som oftest har de med neon og psycho kabinett bra utrstyr, og vis "real-life" skulle ha eksistert så hadde det sikkert trengt sykt med riktig hardware for å spille det:) sikkert det han mente

Skrevet
sikkert fordi kabinettet med neon osv så ganske proft ut, å som oftest har de med neon og psycho kabinett bra utrstyr, og vis "real-life" skulle ha eksistert så hadde det sikkert trengt sykt med riktig hardware for å spille det:) sikkert det han mente

7856179[/snapback]

neppe, det han mente var at det ser ut som han har brukt ganske mye tid på kabinettet og derfor ikke hatt tid til så mye real life...

men folkens:

LA OSS HOLDE OSS TIL TOPIC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...