Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?

Fant dette på et tysk forum:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.

müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen.

Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen.

Lenke til kommentar
Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?

Fant dette på et tysk forum:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.

müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen.

Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen.

7123813[/snapback]

 

Jeg gjorde den i går. Du finner han på en haug til høyre for dalen inn til ørkenen. Han sitter ved et bål. Samme person som gir deg questen om å drepe "Kurt". Kanskje du eller noen andre kan fortelle meg hvor jeg finner "Snorting Beasts"? Finner bare noen Krokodiller og Snappers i nord.

Lenke til kommentar
Dual Wield trainer finner du i Ben Sala. Du trenger ikke opparbeide noe reputation for å få trent heller.. men vær obs på at det er mange zombier rundt byen (ikke allverdens vanskelig, men "mummy" må du passe deg for!)

Han trener bare det første nivået av dual wielding.. aner ikke hvor du får master, men mener å ha lest en plass at det er dual wield trainer i Ishtar også.

7122678[/snapback]

 

Ok takker, får komme meg dit da. Ja det er en i Ishtar, han er visst master - men da må man ha rep med slave hunters (og ikke bare byen). Tar sin tid å få opparbeidet dette :)

 

 

 

Ang søk - det er en veldig hendig liten funksjon på bunnen av hver eneste tråd som heter "søk i denne tråden" - skriv inn nøkkelordene her (feks grain thieves, dual wield i mitt tilfelle, eller teleport, etc). For det første slipper man at andre folk poster unødige svar tilbake som "les nå i tråden for f... det står jo", og for det andre får man kanskje svar på det man lurte på litt fortere :)

7122816[/snapback]

 

Off-Topic: Du har akkurat samme ikonene som meg i systray. Morsomt :)

 

Den funksjonen har jeg forresten aldri lagt merke til. Takk!

Lenke til kommentar

Eastern Passage for rebels (Reddock):

Jeg har klarert ut lizard'er og goblin'er fra denne veien så det ikke mer beast på veien ut i friluft. Alikevel får jeg ikke "Mission Complete" eller anerkjennelse fra Joey, (Chandler, eller resten av gjengen ;) . Er det noe som lett kan oversees (som jeg har glemt) på denne quest'en?

 

Edit: Jeg fant den siste til slutt. Det var en minecrawler som hadde klatret opp på toppen av fjellet over utgangen, og satt seg fast der. Dette er nok en bug. Takk skal du ha Fos!

 

Jeg trenger rep. for rebels slik at jeg får 30K armoren.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Uff de bugda i spillet begynner å irritere meg verre ...

 

Jeg hadde klart å skrape sammen 170k gull, og etter jeg og makkeren fra Nemora hadde hogd ned det som var å hogge ned i Trelis klikka det for hele spillet. Makkeren min døde under kampens hete, og når alt liv var borte utenom en Paladin uten magi og noen slaver, kom amkkeren til makkeren fra Nemora og anklaget meg for mord :O

 

Jeg fikk altså ikke tatt over Trelis :(

 

Men det som verre er, er at etter jeg gikk videre til Geldern og startet å knuse noen hoder i arenaen så fikk jeg ikke loadet den nye save-en min (Fra Geldern).

 

Noen som har noen forslag til en mulig løsning på dette.

 

Hvis ikke så får jeg vel bare starte en save som var 4 dager tidligere :(

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Eastern Passage for rebels (Reddock):

Jeg har klarert ut lizard'er og goblin'er fra denne veien så det ikke mer beast på veien ut i friluft.  Alikevel får jeg ikke "Mission Complete" eller anerkjennelse fra Joey, (Chandler, eller resten av gjengen ;) .  Er det noe som lett kan oversees (som jeg har glemt) på denne quest'en?

 

Jeg trenger rep. for rebels slik at jeg får 30K armoren.

7125230[/snapback]

 

1. Hvor får man den questen? Jeg fant den aldri.

 

2. Er det mulig å se hvor mye rep man har med noen? Type byer og lignende. Jeg har bare funnet den som viser for ork's, rebels osv osv. (dog ikke i prosenter, som det blir opgitt at man trenger for armoren)

Endret av magnuslar
Lenke til kommentar

Sliter litt med quest i farin(?) hvor jeg skal skaffe to flasker med booze (noggingfog?):)

Som jeg så skal gi til han orcen som passer på veien gjennom passet til nemora hvis jeg husker rett, jeg ble fortalt at jeg skulle gå til han karn i hytta like ved byen, men der fikk jeg kun kjøpt en flaske;(

Noen som vet hvor man lett kna skaffe den type booze jeg trenger?

Lenke til kommentar
Sliter litt med quest i farin(?) hvor jeg skal skaffe to flasker med booze (noggingfog?):)

Som jeg så skal gi til han orcen som passer på veien gjennom passet til nemora hvis jeg husker rett, jeg ble fortalt at jeg skulle gå til han karn i hytta like ved byen, men der fikk jeg kun kjøpt en flaske;(

Noen som vet hvor man lett kna skaffe den type booze jeg trenger?

7125692[/snapback]

 

Tror han huntern på veien opp til Farin har ei. Prøvd å spørre han?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg egentlig til å forgifte våpnene mine? Jeg har lært å gjøre det, men finner ikke ut hvordan jeg får det gjort. Har sjekket ut anvil, whetstone og alchemist's bench uten noe hell. :hmm:

 

EDIT: Angående den spriten: Har du oppskriften, så kan du jo lage spriten selv. Du trenger noen tomme flasker, vanlig sprit, og en hel del boozeberry-planter (10stk for hver drink). Du finner en del boozeberry-planter rett nedenfor Faring. Dessuten er det en del mennesker her og der i verdenen som kan gi deg. En jeger har et hus ikke så langt fra Faring. Han skal ha ei flaske til deg, om du gjør han en tjeneste.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Eastern Passage for rebels (Reddock):

Jeg har klarert ut lizard'er og goblin'er fra denne veien så det ikke mer beast på veien ut i friluft.  Alikevel får jeg ikke "Mission Complete" eller anerkjennelse fra Joey, (Chandler, eller resten av gjengen ;) .  Er det noe som lett kan oversees (som jeg har glemt) på denne quest'en?

 

Jeg trenger rep. for rebels slik at jeg får 30K armoren.

7125230[/snapback]

 

1. Hvor får man den questen? Jeg fant den aldri.

7125445[/snapback]

Når du nederst i Reddock (der gladiator kampene er, smeden etc.) er det to vakter foran en inngang. Den ene av vaktene heter altså Joey (grr Piranha.. litt mer fantasi kanskje?). Uansett, snakk med han om alle temaer som dukker opp, til det ikke er mer, og ting burde være i orden.

 

Edit: Jeg uttrykte meg kanskje litt upresist i den forrige posten... Det er altså ikke slik at man får 30K armoren som quest reward... men at den gir rep slik at man kan kjøpe den. Selv synes jeg at frigjøringen av Cape Dun, farm og orc patrol burde holdt... men, men.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg egentlig til å forgifte våpnene mine? Jeg har lært å gjøre det, men finner ikke ut hvordan jeg får det gjort. Har sjekket ut anvil, whetstone og alchemist's bench uten noe hell. :hmm:

 

EDIT: Angående den spriten: Har du oppskriften, så kan du jo lage spriten selv. Du trenger noen tomme flasker, vanlig sprit, og en hel del boozeberry-planter (10stk for hver drink). Du finner en del boozeberry-planter rett nedenfor Faring. Dessuten er det en del mennesker her og der i verdenen som kan gi deg. En jeger har et hus ikke så langt fra Faring. Han skal ha ei flaske til deg, om du gjør han en tjeneste.

7125983[/snapback]

 

Trenger du ikke en flaske med "poison" da? Ikke det at jeg vet hvor du finner det.

Lenke til kommentar
Sliter litt med quest i farin(?) hvor jeg skal skaffe to flasker med booze (noggingfog?):)

Som jeg så skal gi til han orcen som passer på veien gjennom passet til nemora hvis jeg husker rett, jeg ble fortalt at jeg skulle gå til han karn i hytta like ved byen, men der fikk jeg kun kjøpt en flaske;(

Noen som vet hvor man lett kna skaffe den type booze jeg trenger?

7125692[/snapback]

 

Tror han huntern på veien opp til Farin har ei. Prøvd å spørre han?

7125763[/snapback]

Han blei desverre drept av et troll lenge før questen=P

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg egentlig til å forgifte våpnene mine? Jeg har lært å gjøre det, men finner ikke ut hvordan jeg får det gjort. Har sjekket ut anvil, whetstone og alchemist's bench uten noe hell. :hmm:

 

EDIT: Angående den spriten: Har du oppskriften, så kan du jo lage spriten selv. Du trenger noen tomme flasker, vanlig sprit, og en hel del boozeberry-planter (10stk for hver drink). Du finner en del boozeberry-planter rett nedenfor Faring. Dessuten er det en del mennesker her og der i verdenen som kan gi deg. En jeger har et hus ikke så langt fra Faring. Han skal ha ei flaske til deg, om du gjør han en tjeneste.

7125983[/snapback]

Og hvor finner jeg recipes for sånt?=)

Lenke til kommentar
Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?

Fant dette på et tysk forum:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.

müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen.

Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen.

7123813[/snapback]

 

Jeg gjorde den i går. Du finner han på en haug til høyre for dalen inn til ørkenen. Han sitter ved et bål. Samme person som gir deg questen om å drepe "Kurt". Kanskje du eller noen andre kan fortelle meg hvor jeg finner "Snorting Beasts"? Finner bare noen Krokodiller og Snappers i nord.

7124269[/snapback]

 

Snorting beats tror jeg er de T-Rex dyra som vanligvis bare heter "Monster". De er rett ovenfor rebel campen.. mener det er retning Nord.. skal være 3 stk av dem der.

 

SirEatsalot: Det samme skjedde med meg i Trelis.. jeg lurte bort en Ogre til å rydde bort halvparten av orkene før jeg satte igang med dreping selv.. men Ogre'en klarte å rydde vekk kompisen min også.. Etterpå kom makkeren hans og anklaga meg for mord.. meen jeg fikk ihvertfall tatt over byen.

(Ikke at det hjalp meg noe da 1 uke med intens spilling gikk i dass senere når hele gamet ble føkka pga sinte orks og manglende main quest personer.. så nå har jeg begynt påny og er veeldig forsiktig med hvem og hva jeg dreper)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...