Gå til innhold

Mest oppskrytte regissør


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan folk si at lynch eller kubric er oppskryt?

 

For faen, kom med argumenter.

 

"Woody allen suger", f.eks holder ikke, selv om han gjør det, filmene hans er langdrygende, humoren suger og de er like underholdene som drama livet hans.

 

Ekkel fyr, pule på sin egen adoptiv datter :sick:

Lenke til kommentar

Jeg vil si at Quentin Tarantino er den mest oppskrytte regissøren. Ikke nødvendigvis fordi filmene hans er så dårlige, men fordi han har blitt forgudet i hytt og pine uten at jeg helt skjønner hvorfor. Filmene hans fungerer som grei underholdning, men de er absolutt ikke mesterverk. Det blir mest vold for voldens skyld uten verken godt filmhåndverk eller budskap.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at veldig mange påstår at filmer ikke har budskap, når det er tydelig at de ikke har forstått budskapet. Selv når jeg ser Pelle og Proffen-filmene, så antar jeg at det ligger et budskap der, og leter etter det. Jeg ville aldri gått ut og sagt at en film som forgudes av mange ikke har et budskap fordi det ikke slo meg med det første.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg vil si at Quentin Tarantino er den mest oppskrytte regissøren. Ikke nødvendigvis fordi filmene hans er så dårlige, men fordi han har blitt forgudet i hytt og pine uten at jeg helt skjønner hvorfor. Filmene hans fungerer som grei underholdning, men de er absolutt ikke mesterverk. Det blir mest vold for voldens skyld uten verken godt filmhåndverk eller budskap.

7090108[/snapback]

Øhm, nei? Har du bare sett Kill Bill vol. 1 eller noe?

Lenke til kommentar

Øhm, nei? Har du bare sett Kill Bill vol. 1 eller noe?

7298049[/snapback]

 

Ja det er jo en av de mest oppskrytte filmene gjennom tidene...

 

Tarantino har et par geniale filmer. Kill Bill er ikke annet enn popcornunderholdning. Tarantino er alt for oppskrytt. Om en ti års tid kan det godt være han er verdig den forgudingen han har nå, for han lager jo mye bra. Men pr. 2006 må jeg si meg enig med deler av det Katalysator sier.

Lenke til kommentar

Steven Spielberg er skrytt opp i skyene og det er så definitivt fortjent og. :)

 

Hvordan kan noen melde at en regissør med en så stor filmliste bak seg er oppskrytt.? Forøvrig er mine favoritter av Spielberg "Saving Private Ryan", "Catch me if you can" og den utrolig godt lagde "Band of brothers". Jeg er forøvrig også helt uenig med deg ovenfor, Scarface. Etter at Scorsese har lagd filmer som Goodfellas, The Aviator, Gangs of New York og nå nylig The Departed kan jeg ikke forstå "tamheten".

Lenke til kommentar

Quentin Tarantino syns jeg er litt oppskrytt.

Liker verken Pulp Fiction eller Kill bill filmene.

 

De som mener at Peter Jackson og Steven Spielberg er oppskrytt skjønner jeg meg ikke på.

Greit nok at filmene Peter Jackson lagde før ringenes herre ikke var så bra, men LOTR og King Kong er geniale filmer!

Og Steven Spieldberg står jo bak noen av verdens beste filmer sånn som Indiana Jones og Saving Private Ryan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...