Gå til innhold

Mest oppskrytte regissør


tjalla

Anbefalte innlegg

vel, alle jeg har snakke med på nett, sier at de store betong bunkeren som var i filmen ikke var der. og at standa så egentlig helt anderledes ut.

og fra hva jeg vet kom ikke amerikarnene seg ut av standa før langt ut på dagen og ikke på 15 min som filmen viser.

 

det er også div NAM ting i filmen(de er også med i BOB) blandt annet overdreven banning og bruk av håndsignaler.

ja de banna under ww2, men ikke så mye, det er noe med at military advisor er Dale Dye, en vietnam veteran, det samme gjelder håndsignalene de er tydligvis en god del mer komplisert enn de som ble brukt under ww2.

8538839[/snapback]

 

Eneste som skiller stranda fra den ekte er lengden fram til åssiden. For bunkerene sin del så hadde de det, men de lå noe lengre inne, og videre inn igjen var artilleribunkerene stasjonert. Tidsperioden som virker å gå så fort er på lik linje med andre filmer og serier kuttet ned mellom sceneskiftene.

 

For resten, cry me a river.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, alle jeg har snakke med på nett, sier at de store betong bunkeren som var i filmen ikke var der. og at standa så egentlig helt anderledes ut.

og fra hva jeg vet kom ikke amerikarnene seg ut av standa før langt ut på dagen og ikke på 15 min som filmen viser.

 

det er også div NAM ting i filmen(de er også med i BOB) blandt annet overdreven banning og bruk av håndsignaler.

ja de banna under ww2, men ikke så mye, det er noe med at military advisor er Dale Dye, en vietnam veteran, det samme gjelder håndsignalene de er tydligvis en god del mer komplisert enn de som ble brukt under ww2.

8538839[/snapback]

 

Eneste som skiller stranda fra den ekte er lengden fram til åssiden. For bunkerene sin del så hadde de det, men de lå noe lengre inne, og videre inn igjen var artilleribunkerene stasjonert. Tidsperioden som virker å gå så fort er på lik linje med andre filmer og serier kuttet ned mellom sceneskiftene.

 

For resten, cry me a river.

8793243[/snapback]

 

Det var bunkere der, men de så ikke slik ut, de var ikke store tårn som de der, de var bygget nedi jorda ved strandkanten

 

og måten de klippet den på får det til å virke som de løp hele veien fra standa forbi MG boksene bak standa på 10 min, de får det ikke til å virke som de ble sittende der i timersvis

Lenke til kommentar

Ikke ved strandkanten, i åsiden og forbi. Det var blant annet dette jeg mente, de ligger i endel i enden av gropene som går inn enkelte plasser:

 

omahabunkercrew.jpg

 

Er ikke mine bilder, men jeg har jo vært der selv.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...