Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva slags lydutganger har konsollen? Kan eg, eventuelt ved hjelp av eit adapter og to, kople eit 5.1-anlegg med 3x minijack til og få surround?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*X360'en min døde nettopp, hva gjør jeg nå?

Da må konsollen sendes inn til Microsoft for reperasjon, eventuelt erstatning, ring support (800 14 174) og forklar saken så vil de guide deg videre.*

Fått 3 røde lys...

Er det norsk support eller må jeg snakke engelsk?

Er det andre måter å få sendt den boksen så de kan fikse skrapet mitt eller jeg ringe? Hater nemlig å snakke engelsk :blush: .

Skrevet

Tja du kan jo snakke svensk :)

Neida, men er du heldig som eg var kommer du i kontakt med ein svenske som prater tydelig,forenkler det han sier over til norsk (om det egentlig er nødvendig) og er behjelpsom. Dog har eg hørt fleire sorgens kapittel opplevelser fra brukerene her, men prøv ihvertfall:P Regner med du vil spille.

Skrevet (endret)

Hvilken kabel gir best bilde? Komponent eller VGA? Nå tenker jeg altså på en HD skjerm (720P) Eller er det mulig å bruke HDMI kabel?

Endret av phoen|x
Skrevet

Vision-kameraet fungerer ihvertfall fint med Windows Live Messenger, og "capture device" i VLC. Men maskinen crasha når jeg prøvde "from scanner or camera" i mspaint (kanskje fordi jeg hadde det åpent i VLC også?).

Skrevet

Monster kablene er bare noe forbanna tull og penger ut vinduet om du sitter på ein 32-50" TV sånn ca. Kjøp enten MS sin VGA,komponenet(følger med premium) eller AV-SCART kabel for optisk ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...