Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, eg ser jo dvd gjennom den scarten i lcd tv til vanlig, så den er jo i orden.

 

 

Alt ok når jeg plugget i hd kabelen.

Jeg tror grunnen er:

 

(A Xbox360 wakes up for the first time)

"Bzzzzzz,hmm, im connected to a newer tv, with an old scart cable. Hm, if i fuck this up, he will have to buy a new hd cabel, and Mr gate$ (my boss) will earn 350NOK. Good idea, gief snow and mr black and white on scart!"

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ok... Nå blir det for mye. Fikk igjen xboxen min nå et par uker etter jeg sendte den inn, og kom meg ikke engang til xbox-menyen før denne også fikk 3 red lights of death! Er så jævlig irritert nå! Kommer alle xboxer med denne feilen? At dette faktisk skjer... Får lyst til å skrike ut at folk ikke bør kjøpe dette pisset. Maskinen er dritbra, men service: :thumbdown:

Endret av Marthj
Lenke til kommentar
Ok... Nå blir det for mye. Fikk igjen xboxen min nå et par uker etter jeg sendte den inn, og kom meg ikke engang til xbox-menyen før denne også fikk 3 red lights of death! Er så jævlig irritert nå! Kommer alle xboxer med denne feilen? At dette faktisk skjer... Får lyst til å skrike ut at folk ikke bør kjøpe dette pisset. Maskinen er dritbra, men service:  :thumbdown:

7742329[/snapback]

Ikke hatt noen problemer med min, :)

Lenke til kommentar
Ok... Nå blir det for mye. Fikk igjen xboxen min nå et par uker etter jeg sendte den inn, og kom meg ikke engang til xbox-menyen før denne også fikk 3 red lights of death! Er så jævlig irritert nå! Kommer alle xboxer med denne feilen? At dette faktisk skjer... Får lyst til å skrike ut at folk ikke bør kjøpe dette pisset. Maskinen er dritbra, men service:  :thumbdown:

7742329[/snapback]

Ikke hatt noen problemer med min, :)

7763181[/snapback]

Kanskje bare jeg som har flaksen fra helvette :dontgetit: Men uansett glimrende gjort av dem å gi meg en helt defekt maskin tilbake.

Lenke til kommentar

Fått VGA kabelen nå.. Funker i og for seg greit den, men det eneste er lyden. Den overgangen som fulgte med blei litt feil for min del.. :( Det jeg trenger skulle vært en hunkjønnovergang, eller en skjøt eller hva jeg skal kalle det, altså en med to hunkjønn på.. Evt. RCA hunkjønn til minijack hunkjønn.. Finnes dette? Eller er det noen lettere måte å få det til på?

 

Har fått det til sånn delvis da. Det annlegget jeg har er et litt rart 5.1, hvor alt til slutte ender opp i en minijack som bare plugges i pcen eller hvor som helst. Rett før denne minijacken dukker opp er det en kobling med hunkjønn fra annlegget. Der har jeg nå plugga den overgangen fra boxen, men da funker ikke alle høyttalerne.

 

Hvis noen i det hele tatt skjønte hva jeg skreiv oppe her nå, så si meg hva jeg skal gjøre for noe.. Har lett litt etter minijack hunkjønn - hunkjønn og RCA hunkjønn - minijack hunkjønn, men uten hell..

Lenke til kommentar
Fått VGA kabelen nå.. Funker i og for seg greit den, men det eneste er lyden. Den overgangen som fulgte med blei litt feil for min del.. :( Det jeg trenger skulle vært en hunkjønnovergang, eller en skjøt eller hva jeg skal kalle det, altså en med to hunkjønn på.. Evt. RCA hunkjønn til minijack hunkjønn.. Finnes dette? Eller er det noen lettere måte å få det til på?

 

Har fått det til sånn delvis da. Det annlegget jeg har er et litt rart 5.1, hvor alt til slutte ender opp i en minijack som bare plugges i pcen eller hvor som helst. Rett før denne minijacken dukker opp er det en kobling med hunkjønn fra annlegget. Der har jeg nå plugga den overgangen fra boxen, men da funker ikke alle høyttalerne.

 

Hvis noen i det hele tatt skjønte hva jeg skreiv oppe her nå, så si meg hva jeg skal gjøre for noe.. Har lett litt etter minijack hunkjønn - hunkjønn og RCA hunkjønn - minijack hunkjønn, men uten hell..

7780933[/snapback]

 

Hvis du skal ha digital lyd så sjekk ut denne tråden her

Link

 

Kobler du opp med phonokabler/minijack eller annet så vil du ikke få 360 grader surround. Du vil ha lyd i bak høytalere, men de er kun i mono og ikke i stereo.

Ellers kan du kjøpe en overgang fra phonokabel til minijack

Lenke til kommentar

Fant akkurat det jeg lette etter. Tror jeg. :p

 

http://www.audiogear.com/cgi-bin/shopper.c...Y&preadd=action

 

Vil prøve den der tror jeg, men har ikke greid å oppdrive den andre steder enn den sida der, ikke en gang på ebay.. :hmm: Noen som vet om den er å få tak i andre steder?

 

avanore: Ingen planer om å skifte ut noen ting med det første, så jeg prøver å ordne det på denne måten først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...