Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

leste på forsiden til spillmagasinet.no om musikk til spill, og i artikkelen sto det:

 

På Xbox 360 kan du selv velge hvilken musikk du skal bruke i spill

 

hvordan gjør man dette?

7599459[/snapback]

 

trykke på guide knappen, velg music eller noe sånt pc/portable device/harddisk og deam der har du musikk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan får jeg headset'et som fulgte med Premium til å funke? :hmm:

7620067[/snapback]

Det funker bare til å prate i og høre andre prate i dessverre.

7620079[/snapback]

 

hvordan gjør jeg dette da? hadde på meg headset'et, hadde skrudd det på og satt på volumet, men når folk snakket på Gears of war hørte jeg ingenting...

Lenke til kommentar
Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din?

7620645[/snapback]

ja, men hører ingenting...

7621001[/snapback]

 

Når andre folk snakker, hører du det på TVen, eller i headsettet? Test å bare ta en chat med en på vennelisten din for å eventuelt sjekke.

7625067[/snapback]

hører ingenting når andre snakker.

7625136[/snapback]

Jeg hadde nøyaktig samme problemet i går på GeOW, men jeg spilte med kameraten min, begge med headset, og han hørte alt klart og tydelig, og de andre hørte han.. Begge hadde samme innstillinger, vi byttet på headsettene, men fant ikke ut av det.. :no:

Lenke til kommentar

Flott tråd, men jeg lurer allikavel på en liten ting: Om lillebroren min vil flytte over Live-kontoen fra sin Xbox over til min Xbox 360, så vil alle savegamene fra han's nåværende Xbox 360-profil bli utilgjengelige da han må lage en ny profil når han skal flytte Live-kontoen. (Beklager så meget om jeg har missforstått-) Går det ann å gjøre savegamene hans tilgjengelig på hans nye profil?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det selv... Jeg har Media Center på pcen og xboxen og pcen er koplet sammen på en router. Jeg kom frem til installasjonen som setter de sammen, men så står det at pcen ikke finner xboxen eller noe... Så jeg er ganske lost nå... Noen som har fullført dette?

Endret av Marthj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...