DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 lol warriors tar alt... 1 shoter mager , 2 shoter priests, 2-3 shoter hunters..charge , intersept , stun resist som orc lol.. for å ikke glemme at de er imunn mot sap og fear i en av stancene dems da... + 5-6k hp og 6-7k armor i PVP SET spillt mye warrior/wow du ja.. har 60 hunter/60 shaman/50 warrior og 50 lock.. de beste 1 vs 1 pvp classene er lock og shadow priest.. og jeg skulle likt å sett den warriorer som kan drepe en priest på 2 slag.. lol.. prøv spillet før du poster.. 7037627[/snapback] lock er værtfall ikke den beste i 1 vs 1 for det er mage med fire spec lol.. priest har kansje bra DPS men når du får vekk shieldet dems så tåler de ikke mye.. vent til jeg kommer hjem så skal jeg frapse litt hvor lett det er å drepe en priest i endgame gear...
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg spiller verken warlock eller warrior, men greit. Du viser så særs dårlig innsikt i de forskjellige klassene at jeg betviler at du i det heletatt spiller spillet, og finner det mer sannsynlig at du og et par furry-venner av deg sitter i kjelleren din og sirkelrunker til PvP-videoer med innslag av anime. Tror du at tiden står stille mellom hver gang en warrior gjør noe? Du rekker IKKE å ta noen med likt gear som deg til under 20% liv mellom chargen og den første fearen.
Cappo Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Værste jeg vet er å se folk i epix langt opp i ende tarmen og greier faen ikke spille characteren sin, roguer som brenner timere som helvete og blind og prep og søren ikke greier noe, mager som kommer å bruker Arcane explotion som main nuke og bruker arcane missiles.. for å ikke snakke om protection warriors med 2 hand weapon og tror de kan gjøre dmg, og loladins som stunner og bubler og stikker.... 7037561[/snapback] Hva er galt med å stunne, bubble og stikke? Har da for fanken ikke lyst til å dø hvis det ikke er noen andre i nærheten jeg kan heale mens de dreper motstanderen. Det eksempelet der har fint lite med å ikke kunne spille characteren sin, det er mer snakk om å vite begrensningene til klassen du spiller.
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Værste jeg vet er å se folk i epix langt opp i ende tarmen og greier faen ikke spille characteren sin, roguer som brenner timere som helvete og blind og prep og søren ikke greier noe, mager som kommer å bruker Arcane explotion som main nuke og bruker arcane missiles.. for å ikke snakke om protection warriors med 2 hand weapon og tror de kan gjøre dmg, og loladins som stunner og bubler og stikker.... 7037561[/snapback] Hva er galt med å stunne, bubble og stikke? Har da for fanken ikke lyst til å dø hvis det ikke er noen andre i nærheten jeg kan heale mens de dreper motstanderen. Det eksempelet der har fint lite med å ikke kunne spille characteren sin, det er mer snakk om å vite begrensningene til klassen du spiller. 7037669[/snapback] Quoted for Truth.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Værste jeg vet er å se folk i epix langt opp i ende tarmen og greier faen ikke spille characteren sin, roguer som brenner timere som helvete og blind og prep og søren ikke greier noe, mager som kommer å bruker Arcane explotion som main nuke og bruker arcane missiles.. for å ikke snakke om protection warriors med 2 hand weapon og tror de kan gjøre dmg, og loladins som stunner og bubler og stikker.... 7037561[/snapback] Hva er galt med å stunne, bubble og stikke? Har da for fanken ikke lyst til å dø hvis det ikke er noen andre i nærheten jeg kan heale mens de dreper motstanderen. Det eksempelet der har fint lite med å ikke kunne spille characteren sin, det er mer snakk om å vite begrensningene til klassen du spiller. 7037669[/snapback] så hvorfor starte figthen i hele tatt? er snakk om at de kommer bort til deg , stunner deg, bubler og stikker.. slår deg ikke en gang en gang.. lol lixsom... sikkert skjedd 4-5 ganger denne uka i WSG ved vår GY, er lixsom ikke no grunn at de gjør det eller, ingen i nærheten og det er ikke pga FC Så du mener det er begrensningen for en paladin er? gå bort , waste 2 timere og stikk av uten å gjøre noe dmg i hele tatt... lol det syns jeg er teit , og seff noen av dem er 14iser og spammer /spit da.. Endret 10. oktober 2006 av Darkey
H-e-l-l-o Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg spiller verken warlock eller warrior, men greit. Du viser så særs dårlig innsikt i de forskjellige klassene at jeg betviler at du i det heletatt spiller spillet, og finner det mer sannsynlig at du og et par furry-venner av deg sitter i kjelleren din og sirkelrunker til PvP-videoer med innslag av anime. Tror du at tiden står stille mellom hver gang en warrior gjør noe? Du rekker IKKE å ta noen med likt gear som deg til under 20% liv mellom chargen og den første fearen. 7037666[/snapback] Jeg støtter dine argumenter, lol. Seriøst, de eneste warriorene som klarer å ta deg til 20% under den første chargen er enten rank 14, eller har de beste gearet fra MC, BWL og AQ 40 (eller en kombinasjon av disse). Warriors i bare blått gear har ikke sjans så lenge motstanderen ikke er en helt retard, derfor er det noen ganger et pluss å være horde når du spiller warrior. Endret 10. oktober 2006 av H-e-l-l-o
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg spiller verken warlock eller warrior, men greit. Du viser så særs dårlig innsikt i de forskjellige klassene at jeg betviler at du i det heletatt spiller spillet, og finner det mer sannsynlig at du og et par furry-venner av deg sitter i kjelleren din og sirkelrunker til PvP-videoer med innslag av anime. Tror du at tiden står stille mellom hver gang en warrior gjør noe? Du rekker IKKE å ta noen med likt gear som deg til under 20% liv mellom chargen og den første fearen. 7037666[/snapback] jeg greier å få en warrior ned til 20-30% hp i starten av fighten jo.. jeg er ROGUE.. prep rogue vel og merke (hemo build) men for pokker du sitter vel ikke der å sover eller... en warlock har insane timere på spells så jeg skjønner lixsom ikke pointet ditt at du greier å ligge på 50% hp etter 2 spells, det sier meg bare at du har insane lite hp.. caster du fear så trykker du på trinketen og charger, du har vel for pokker binda keys på tastaturet ditt for ting du bruker ofte ikke sant, eller er du helt nab og bruker musa på hver enkelt skill? og hvis du tenker på rogue vs warrior duell så er det jo ikke no serlig charge inne i bilde i hele tatt.. for det er roguen som starter uansett så sant han ikke er idiot å greier å fly rundt warrioren når han battleshouter, å roguen flyr close innpå han med crippeling poison like vel så for det meste så står warrioren der å tar skade og får nok rage til å fyre av et par specials og det er DEM SOM SVIR... 3 crits på 1600 da er du pokker i meg stein dø... å for å få en warrior ned i 20% som rogue så må du brenne timere som helvete for å stunlocke mest mulig...er jo seff sånne idioter som tror dagger build er best for roguer da men det finner de ut når de ikke greier å drepe warriors for det er nemmelig bare hemo build som er effektivt vs high armor classes... Å seff spiller warriorene fult dps builds.. hvem i pokker spiller warrior og pvper i protection spec? noe sier meg at du har lite kunnskap selv , siden du sier at du sliter med å drepe warlocks og at de har shield.. da børr du komme deg en sikkelig pvp server for er det en ting warlocks ikke bruker i pvp så er det voidwalker så sant de ikke er master summoners... men da har de instant summons, så da fyrer de opp vw for shield.. og hva gjør du egentlig når en warlock caster en spell? står å ser på? 2.5sec cast på shadowbolten gir deg nok av tid til å interupte... Ta å last ned litt pvp filmer selv du av warriors så skjønner du hvorfor jeg sier at de er imba.. Jeg støtter dine argumenter, lol. Seriøst, de eneste warriorene som klarer å ta deg til 20% under den første chargen er enten rank 14, eller har de beste gearet fra MC, BWL og AQ 40 (eller en kombinasjon av disse). Warriors i bare blått gear har ikke sjans så lenge motstanderen ikke er en helt retard, derfor er det noen ganger et pluss å være horde når du spiller warrior. 7037764[/snapback] øhh.. hvilken class spiller du egentlig? warrior med tuf og pvp set (blandet med bg rewards) greier fint å crite for 1600x3 Endret 10. oktober 2006 av Darkey
ahpadt Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 lol warriors tar alt... 1 shoter mager , 2 shoter priests, 2-3 shoter hunters..charge , intersept , stun resist som orc lol.. for å ikke glemme at de er imunn mot sap og fear i en av stancene dems da... + 5-6k hp og 6-7k armor i PVP SET 7037627[/snapback] Er vel heller motsatt - mages og warlocks som 1-2 shotter warriors. Warriors står for det meste i frostnova/frostbite og ser pene ut.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Bra du lister helt feil måte å ta en lock på som warrior, da. Og btw, warrior trinket funker ikke på seduce, og execute kan kun brukes under 20%... noe locken IKKE er på det tidspunktet du påstår den skal brukes i fighten.Eneste måten man har en minimal sjans for å ta en LIKT GEARET lock, er å intercepte på *succubus* etter første seduce/shadowbolt-combo, bloodrage, og feare vekk locken mens man dreper succ. Imidlertid skjer enten det at du ikke rekker å ta den ned før locken er ute av 8-sec fear og har cc'et deg på nytt, eller at du dreper den, men han kjører deg i en fear/death coil og summoner en ny, stealthet succ. 7037663[/snapback] Vel warrior har mer eller mindre immune mot fear i berserker stance er de ikke? å seduce breaker på dots, fleste locks gjør feil i BG vel og merke er å fyre opp med dots.. men jeg kan være enig at seduce kiting tar en warrior lett.. og det du sa med stunlocking, da må du brenne timere + tistel tea altså , cs, dps`e til cs nesten går ut, 5 point kid, dps, vanish, cs og dps hvis warrioren da har 6-7k hp så er han rimelig langt nede, men han har sykt mye rage og har han flax så critter 2 kansje 3 og da skal det mye til om du overlever som rogue.. vanelig rogue non endgame har rundt 4k hp ~ (ikke rank 14) og hvis warrioren critter på 2 spesicals for 1600 å en spesical til så ligger du der Er vel heller motsatt - mages og warlocks som 1-2 shotter warriors. Warriors står for det meste i frostnova/frostbite og ser pene ut. 7037817[/snapback] pom pyro mages, ja.. (ikke at de har mye hp eller da , er en grunn at de kalles cookie cutters) warlock med soulfire med 8 sec cast? Endret 10. oktober 2006 av Darkey
Bredoc Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Warriors er ikke noe mere imba enn andre klasser. Noen spiller klassen sin bedre enn andre, og andre ikke så bra. Har spilt på BL før jeg flytta warrioren til GB og rerolla Alliance. Spilte warrioren min bra, men kan love deg at uten healing er den ikke akkurat uber til pvp. Dessuten hadde jeg store problemer med warlocks som brukte succubus. Kan love deg at om en warlock kan klassen sin så er en warrior dau. Du er noob om du påstår at warriors dreper en lock uten problemer. Jeg har drept mange locks men dem var helt elendige til å spille. Så fort du møter noen som kan klassen din, så får en warrior problemer med dem. Samme gjelder for warriors mot shadow priests. Omtrent umulig for en warrior å ta. Ingen warrior tok min shadowpriest da jeg spilte han i pvp. Det var easymode. Mages, er du heldig å får inn en hamstring, før blink kan du ha en sjangse. Samme egentlig her som med andre klasser. Får en mage sheepet deg, og kommer seg på avstand er du rimelig dau. Som regel two shotta. Kan en mage spille har en warrior liten, eller ingen sjangse til å vinne. Selv om jeg faktisk syntes mages var enklest av caster klassene å ta. Mye skyldes nok at jeg spilte Tauren warrior. War stomp ganske imba brukt på dem riktige øyeblikk. En warrior uten skikkelig gear er en taper mot andre klasser uansett hvordan man ser på det. Warrior er den klassen som er mest gear relatert i spillet, og er sur å spille uten godt gear. Men ja dem er bra da du får deg litt items. Det her er hvertfall mine erfaringer fra pvp etter to rank 10 chars, og utallige timer spilt.
DeadbeaT Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 tar meg en liten quoterunde for å kommentere saker nevnt før som er noe feilaktig.. Charge gir 21. Hit gir ~11. Så har du 32 til MS. Funker ikke hit, har man 2 alternativ, Bloodrage, eller Berserker Rage som begge gir 10 hver (instant). Charge gir 21 som du sier, dersom man har 2 poeng i talenter der, ikke det beste alternativet akkurat. Om man i det hele tatt får lov å charge før du blir puttet å combat. de fleste casterklassene har spells og/eller talents som gir/har mye lengre rekkevidde enn 25yd, å spamme instacasts på warriors for å unngå charge er en god måte å holde de unna. Og Hit gir 5-25 rage alt ettersom hvor kraftig du slår, gitt at personen du charger ikke har oppe ett eller annet form for magisk skjold. Er det slik at dersom man har MS så har man ikke fått satt poeng i talentet som gjør at du får rage fra zerk rage, da snakker vi fury warriors. og Bloodrage er vår egen lille forbannelse, den kan ta så mye som 10% av egen HP, den gir durability At warriors ikke får rage av å hamre på mgiske skjold er forsovet bare teit. jeg mener: "haha! dø din jævel!" *slå slå!* "hvad faan? han reagerer jo ikke, det er en magisk vegg her?" *mimeøvelse* "FAEN!" "teite teite vegg!" <- rage? videre: litt trivielt fakta om emne: denne tråden er 4 sider lang atm denne tråden er om BC pvp rewards denne tråden er ikke den store warrior tråden denne tråden er ikke en tråd om pvp og who takes who denne tråden mangler bilder av det nye pvp gear'et equippet. now go fetch!
phnx85 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 for det meste så står warrioren der å tar skade og får nok rage til å fyre av et par specials og det er DEM SOM SVIR... 3 crits på 1600 da er du pokker i meg stein dø... Får en Warlock inn en 5k Shadowbolt crit er du dø. Får en mage inn en pyroblast crit på 3k og en fireblast crit på 1500 er du dø. Ser du sammenhengen? Lucky crits er ikke noe du kan gardere deg mot å for å få en warrior ned i 20% som rogue så må du brenne timere som helvete for å stunlocke mest muligBS! Du av alle som har poeng i Subtlety burde jo vite at Rupture-kiting er en meget effektiv måte å ta ned warriors uten heftig bruk av CD's. ...er jo seff sånne idioter som tror dagger build er best for roguer da men det finner de ut når de ikke greier å drepe warriors for det er nemmelig bare hemo build som er effektivt vs high armor classes... Bare hemo som er effektiv? Rupture kite inn i en AR + Expose armor funger flott det også. Å seff spiller warriorene fult dps builds.. hvem i pokker spiller warrior og pvper i protection spec?Folk som raider og er lei av å betale 100g respec et par ganger i uken. Ta å last ned litt pvp filmer selv du av warriors så skjønner du hvorfor jeg sier at de er imba..Flere av dine utsagn er nesten som tatt ut fra World of Roguecraft
Unbeaten Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 yup! mye fritt oversatt fra Roguecraft-gutta her hehe ^^
PcT Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis det der er PVP våpen, hvordan blir da raid våpen? 7021713[/snapback] Forhåpentligvis ikke særlig mye bedre. Jeg syns att tid brukt til å PvP'e skal tilsvare tid brukt til å PvE'e.. Så folk som liker PvP burde få like så bra gear som folk som liker å PvE'e. 7022240[/snapback] Tåpelig. Man kan ikke Afk'e seg gjennom instancer. 7027610[/snapback] ' Hvor i helvete har du vært gjennom BWL/MC/AQ40/naxx? Er pga at 5-10 folk per raid kan afke at blizzard lager 25mans. Har raidet siden mai for 1.5 år siden (startet egentlig med mc i april 2005 though) og har raidet siden, man kan jo slacke seg gjennom alt (jeg har drept alle bosser, og gjordt mye av horsemen treninga i naxx oxo) I pvp må du være våken, selvom du ikke trenger å konsentrere seg er det å spille 5 timer pve om dagen lettere enn å spille 13 timer pvp om dagen, selvom pvp får mindre enn pve folka.
Roberticus Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Alt jeg har å si om utvilingen i denne tråden er....LOL Men jeg gleder meg som fy til BC kommer ut så vi får se hele utvalget i gear, både pvp og raidgear.
oophus_3do Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 I pvp må du være våken, selvom du ikke trenger å konsentrere seg er det å spille 5 timer pve om dagen lettere enn å spille 13 timer pvp om dagen, selvom pvp får mindre enn pve folka. 7038448[/snapback] Vell. Det blir det jo slutt med Arena PvP Rewards vil utgjøre det samme som "high-end" PvE Rewards..
Walts Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 er tåplig egentlig at pvp rewards skal være like bra som PVE, for å åpnå bra items i PVE må man spille leeeeeeenge, mens pvp.. vel rank 13-14 tar vel tid, men ikke i nærheten av tiden som pve tar
Unbeaten Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 eh.. har du nådd rank 14? tar jo svinlang tid!
Walts Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 jeg vet hvor lang tid sånt tar, men pve tar mye lenger tid..
zoqiet Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Warriors er ikke noe mere imba enn andre klasser.Noen spiller klassen sin bedre enn andre, og andre ikke så bra. Har spilt på BL før jeg flytta warrioren til GB og rerolla Alliance. Spilte warrioren min bra, men kan love deg at uten healing er den ikke akkurat uber til pvp. Dessuten hadde jeg store problemer med warlocks som brukte succubus. Kan love deg at om en warlock kan klassen sin så er en warrior dau. Du er noob om du påstår at warriors dreper en lock uten problemer. Jeg har drept mange locks men dem var helt elendige til å spille. Så fort du møter noen som kan klassen din, så får en warrior problemer med dem. Samme gjelder for warriors mot shadow priests. Omtrent umulig for en warrior å ta. Ingen warrior tok min shadowpriest da jeg spilte han i pvp. Det var easymode. Mages, er du heldig å får inn en hamstring, før blink kan du ha en sjangse. Samme egentlig her som med andre klasser. Får en mage sheepet deg, og kommer seg på avstand er du rimelig dau. Som regel two shotta. Kan en mage spille har en warrior liten, eller ingen sjangse til å vinne. Selv om jeg faktisk syntes mages var enklest av caster klassene å ta. Mye skyldes nok at jeg spilte Tauren warrior. War stomp ganske imba brukt på dem riktige øyeblikk. En warrior uten skikkelig gear er en taper mot andre klasser uansett hvordan man ser på det. Warrior er den klassen som er mest gear relatert i spillet, og er sur å spille uten godt gear. Men ja dem er bra da du får deg litt items. Det her er hvertfall mine erfaringer fra pvp etter to rank 10 chars, og utallige timer spilt. 7037846[/snapback] Å ta locks i Bgs er ikke noe av det vanskligste man kan gjøre, Mot seduce locks er det som regel bare å charge inn og så bruke Intimidating Shout, du vil feara suc i 8 sec som er mere enn nok til å drepe/skade han skikki selvom han deathcoiler. Du kan jo også drepe suc/pummele ho når han prøver re-seduce. Selv når warlocken får jump med seduce, vent på soulfire ect target suc og fear rett etter dmg, intercept / eller løp opptil kommer ann på. Soul links/drain tankere dreper man som regel men så til å dø av dots etterpå. Mager kan variere, en skikkli ice kiter med ice barrier er pain, men det er ikke ofte dem har tid/plass til å kite en warrior rundt i wsg/ab. Og frost har langt ifra nok burst dmg til å bruste ned mine 6k hp på 1, 2 3 (selvom dem sitter med +600spellpower). En god elemental mage kan det eller pom pyro men sådan kan jeg på han. En sinna rank12+ warrior (intercept bonus) er vansklig å holde på avstand når du har hamstring på deg. Nova kan man alltids trinket ut av, feare mage til den har vart ut eller hoppe til defensive stance. Til de som sa hunters tar en warrior lett, (begge rank13 gear feks) så nei. Hunter er noe jeg tar lettest av alt i bgs. Dmg'en dems scaler så dårlig på plate at det er latterlig, autoshot hits for 200dmg og multicrits for 700 (man kan jo til og med hoppe defensive stance og dra shield hvis man vil til intercept popper opp igjen), hvis dem skal greie å dra ned en skikkli pvp warrior må dem kite i en liten evighet noe som ikke nytter i annent en duels eller 1vs1 world pvp (men 90% av tilfellene går dem oom og dør alikavel . Shadowpriests(nerf! .p), spessielt undeads, nå det er pain. Shield, Dmg trinket, dot, dev plauge + vamp embrace + rank gear med høy stam/dmg = /Dance until win. Som regel ender fighten med 80% hp, 40% mana og en død warrior hvis man ikke popper reck ellerno (eller min gode favoritt Mighty Rage pot ). Roguer er fodder hvis man vet hva man gjør, men gode combat/prep rogues i naxx/aq40 gear har farlig høy burst med god stunlock (derfor man velger orc ). Men med fear/intercept/Pvp trinket så er det som regel en win. Bare passe på å få slaga inn bakanifra mens OP er på timer pga høydodge. Druids er bare kjedelig , høy armor i bear, bare å spare på rage, kanskje stacke noen sunders og en demo shout så pvp trinket på stun , intercept og burn all rage mens dem er out of form for å heale. Paladins er noe av det samma som druids, vent på shield/bop, når dem er ferdig fear, bandage selv, spar rage, burst alt du kan på slutten og pummel heals / trinket på stun. Shamans har jeg ingen gode ideer på siden jeg spiller hord Uansett, skal du pvp med en warrior trenger du skikkli gear (Rank13 / Bwlaq) iforhold til hva andre classer trenger. Det er ekstrem forskjell på en blue geara og en purple geara warrior. Men når du har fått gode pvp items så er warrior classen ganske balansert iforhold mot andre end game geara classes. Litt irritabelt å bli cc'a hele tiden men det overlever man Gøyeste jeg vet med min warrior er å spille premade wsg der du har 3 shamans som tar ekstra godt hånd om deg WF totem + sweeping strikes og cleave <3. PvP er 40% Gear, 40%Skill og 20% Flaks. Edit: skrivefeil Endret 10. oktober 2006 av DirtyDog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå