Gå til innhold

Heroes - hvor få tak i de gamle ( II, III og IV)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heroes II var min debut i HOMM-verda og er nok det spelet eg har hatt mest glede av, etterfulgt av HOMM3. Ein serie verdig litt hylleplass.

7019079[/snapback]

 

 

Heroes III var genialt ja, mye spilletid forran det. Men må si at 5'ern ikke er så mye værre! Veldig bra det også (i motsetning til 4'ern).

Lenke til kommentar

Hvertfall Heroes 3 og 4 får du overalt de selger PC-spill i sånne fine bokser med alle expansions inkludert. Heroes 5 ligner veldig på Heroes 3 i spillemåten, men grafikken er hinsides såklart. Heroes 2 er så gammelt at det kan du vel slite med å finne..men det er mindre dypt enn treern. Har artigere grafikk, though, mere tegneseriegrafikk. Og mange færre monstre å utvikle, færre town upgrades også.

Også har det opera-soundtrack med vokalister. Det var ganske unormalt i 1997. Kunne slå av vokalen og bare ha bakgrunnsmusikken på heldigvis. Eller MIDI-musikk :p

 

Heroes 2 var en av de første PC-spillene jeg spilte (var hardcore Amiga-fan), og jeg husker enda kompisen min som sa "Du må tilbake til byen hver 7. dag for å kjøpe nye tropper".

 

Kjøpte Heroes 3 Complete for et par uker siden bare. Nesten ikke spilt, men har det installert hvertfall. Spilte det ihjel for flere år siden..litt lei nå, egentlig, merka jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...