Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hi hi, da har jeg endelig fått beskjed om at Memory Stick Micro 4 GB kortene er tilgjengelig fra bestilling via England så la inn ordre nå, og fikk mail om at den blir sendt imorgen, onsdag :dribble:

 

Endelig 4 GB, overgangen var stort da jeg måtte justere ned fra 4 GB Pro Duo til 2 GB micro, må nå er jeg endelig snart back on tracks :D

Lenke til kommentar

Dette skrev bmwm3 i en Nokia tråd, men tar opp spørsmålet her:

Mht SE, så vil de gjøre det bedre (bedre = bedre specs modeller) på slutten av året, begynnelsen av 08, Bravia skjermer og bra materialer er noen av stikkordene.

Mht Shinobu og Sofia så har disse det samme chip settet og det inkluderer 3.6Mbit HSDPA...

 

Etter at SE slapp mange modeller nå i juli, er denne uttalelsen like aktuell? Vil Sony Ericsson komme med flere mobiler resten av året / starten på neste år?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette skrev bmwm3 i en Nokia tråd, men tar opp spørsmålet her:
Mht SE, så vil de gjøre det bedre (bedre = bedre specs modeller) på slutten av året, begynnelsen av 08, Bravia skjermer og bra materialer er noen av stikkordene.

Mht Shinobu og Sofia så har disse det samme chip settet og det inkluderer 3.6Mbit HSDPA...

 

Etter at SE slapp mange modeller nå i juli, er denne uttalelsen like aktuell? Vil Sony Ericsson komme med flere mobiler resten av året / starten på neste år?

9134086[/snapback]

 

Hva lurer du på evt?

De kommer med flere modeller iår ja, noe konkret du lurer på?

:)

Lenke til kommentar
Du kan jo si oss så mye som mulig Bmwm3?  :p 

Denne tråden har vært død ganske lenge nå...

9206099[/snapback]

 

Ja, jeg har hatt det ekstremt busy i det siste, flytting, jobbmas, og har nå ferie (men har blitt oppringt av jobben igjen grr)

har heller ikke nett i det nye huset...

:cry:

Er selv ikke oppdatert pr idag, så vi får se om det ikke dukker opp noe underveis, vet det er noe på gang, men SE har gjort mye rart iår, så ting er ikke alltid rett frem...

En ting jeg kan nevne, S60 får endel ny layout mht taster, vi snakker her om spill, ny Ngage bl.a.

Modellen som blir omtalt som spillmobil - N81 er en av de som blir omtalt som musikk mobil, men er minst like mye rettet mot spill...

SE har også noe i ermet her, husk PSP, og la navnet PSM ligge på minne litt.

 

ligger lavt inntil videre.

God sommer til alle fortsatt!

:)

Lenke til kommentar
vet noen når(om de kommer i det hele tatt til norge) utgaver av s500i og w660i kommer i svart?

9232508[/snapback]

 

Den svarte W660 kom visst igår, fikk se en demomodell av dem på Elkjøp Stavanger.

 

Ifølge mobil.se kommer den svarte S500 i slutten av august dit, vet ikke om den kommer til Norge også da, men jeg vil da tro det gjelder hele skandinavia, d bruker hvertfall gjøre d. Men vet ikke noe bekreftet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...