Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter på noe mobiltelefoner fra SE. Det de lanserte i dag er bare gamle telefoner i ny inpakning. At de kombinderer EDGE, UMTS oh HSDPA er bra, men hvor blir det av UIQ-modellene og K850is etterfølger? :)

 

Edit: svar 1000! :D

 

UIQ modeller vil bli presentert om en uke.

 

EDGE, UMTS og HSPDA er alle ting som ligger i det nye chipsettet til A200.

Om det alltid vil bli implementert er en annen ting.

 

 

det jeg leter etter er en mobil med stor skjerm (gjerne touchscreen), mye plass til musikk og wifi (gjerne et ok kamera i tillegg).

 

kommer det i en ikke så altfor fjern fremtid? (bortsett fra W960i da)

 

du er forresten alltid så hemmelighetsfull, kan du ikke komme med litt mer konkret info

?

 

Ja, kommer mye touchscreen fremover, Nokia sitt svar kommer først Q4 09.

SE kommer med forbedret UIQ FW, de første interresante løsnigene vil vi se Q2 08, men enkelte modeller vil vi se presentert om en uke.

Lenke til kommentar
Jeg venter på noe mobiltelefoner fra SE. Det de lanserte i dag er bare gamle telefoner i ny inpakning. At de kombinderer EDGE, UMTS oh HSDPA er bra, men hvor blir det av UIQ-modellene og K850is etterfølger? :)

 

Edit: svar 1000! :D

 

UIQ modeller vil bli presentert om en uke.

 

EDGE, UMTS og HSPDA er alle ting som ligger i det nye chipsettet til A200.

Om det alltid vil bli implementert er en annen ting.

 

 

det jeg leter etter er en mobil med stor skjerm (gjerne touchscreen), mye plass til musikk og wifi (gjerne et ok kamera i tillegg).

 

kommer det i en ikke så altfor fjern fremtid? (bortsett fra W960i da)

 

du er forresten alltid så hemmelighetsfull, kan du ikke komme med litt mer konkret info

?

 

Ja, kommer mye touchscreen fremover, Nokia sitt svar kommer først Q4 09.

SE kommer med forbedret UIQ FW, de første interresante løsnigene vil vi se Q2 08, men enkelte modeller vil vi se presentert om en uke.

 

 

Hei. Er det noe nytt fra SE snart? Ser her at det skulle komme nytt allerede i forrige uke, men venter fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fjernet noen off-topic innlegg som hadde sneket seg inn her. Blant annet reaksjon på moderering i annen tråd, hvor det ettertrykkelig står at evt. reaksjoner på moderering skal skje via PM.

 

Uansett, 2007 er over og det er umulig å komme med fler rykter om hva SE vil presentere i 2007. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...