Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra den ikke kommer før, sånn de får tid til å gjøre noen reale endringer i det forferdelige designet som den tidligere protoen hadde, den grønne greia :!:

En annen ting er jo at N95 er den eneste 5mp-mobilen, så SE må vel tape noen kamerakunder på dette? Også dersom Nokia i tillegg kommer med en ny kameratelefon i N7X-serien før sommeren, slik de gjorde i fjor?

Jaja, blir ikke SE på meg hvertfall :D

 

EDIT: Glemte noe ;)

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
P1i virker ok, men touchscreen ødelegger for min del.'Så vi får ikke noe nyttt før i august? :hmm:

8568508[/snapback]

 

 

P1 blir nok ganske skråsikkert min neste telefon.

Jeg har M600i idag og er kjempefornøyd.

Touchskjermen fungerer utmerket,selv om jeg har rotet bort pennen. Og ja,jeg har store tykke fingre,men det går supert når man har blitt fortrolig med hvordan man skal behandle den.

 

Hvilken pris kan man forvente på P1? Ca 4000 uten abo?

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller virker det som om SE legger mer vekt på design enn å utvide funksjonaliteten på telefonene. De spyr jo ut re-designa telefoner fra fjoråret. Sjønner jo at de vil tjene penger og utvide markedsandeler, men hvor blir det av f.eks. Sofia? :(

Lenke til kommentar
SE begynner å bli et merke bare for ungdommer og andre som liker trendy ting og ikke HW.... Eneste de gjør er jo å designe nye telefoner med gammal teknologi, aldri noe nytt fra dem eller?  :mad:

8576493[/snapback]

 

Er ganske enig. Se pøser ut med telefoner som så og si er prikk like bortsett fra designet. Ungdommer velgder Se mens de som er mer teknologi bevist går for Nokia. Fikk i dag selv en se w610i og første intrykket er kjempebra! Jeg trengte dog ikke noen avansert telefon med gps og helepakken, men en pen telefon med en god musikk spiller! :)

Lenke til kommentar

Ja, i butikken har vi ganske mange modeller fra SE.

Noen lurer på forskjellen og ikke alltid like lett å forklare det.

De fleste er jo klin like. En har et bedre kamera (f.eks. K800), en har en bedre og nyere mp3-spiller (W850), mens en annen ikke har autofokus (W880). SW-messig og stort sett ellers skiller det jo ingenting.

Lenke til kommentar

kanskje det kan være lurt å vente på K850i? men da kan det hende du må vente en stund, den er vel ikke blitt presentert engang. :p

 

hvis du vil ha bra kamera og radio kan du jo like så godt ta K800i istedet for K810i, det er jo samme telefonen med forskjellig utseende, dessuten tror jeg K800i er en del billigere siden K810i nettopp kom til butikkene. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...