Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viktig å huske på K800/810, tidspunkt på release bl.a

historien vil gjenta seg med K850/60, denne er allerede klar, og forskjellene mellom disse er større en tilfellet var mellom K800/810, som var minimal.

 

Kan du si noe mer om K860?

 

-------------------------------

 

Nye modeller:

post-31182-1193787250_thumb.jpg

Endret av Jethro
Lenke til kommentar
Viktig å huske på K800/810, tidspunkt på release bl.a

historien vil gjenta seg med K850/60, denne er allerede klar, og forskjellene mellom disse er større en tilfellet var mellom K800/810, som var minimal.

 

Kan du si noe mer om K860?

 

-------------------------------

 

Nye modeller:

litt tidlig å snakke om denne nå, men den er et resultat av en feilslått strategi fra SE.

Flaggskipene til SE pleier å vare en stund (les et år) slik blir det ikke denne gangen.

K810 var jo bare en slankere model fra K800.

Det er større forskjell på K850 og storebroren.

K860 er ikke navnet, K850 skulle være siste K, cyber-shot skulle få ny index.

Men la oss se hva SE til slutt gjør.

Lenke til kommentar
Det som blir lasert imorgen er kansje: w890i, k660i og w380i som jeg vet om.

 

Men du bmwm3 vet du når den k900i kommer kar funnet mange bilder av den en av dem er denne:

 

Kanskje som du vet om...

Er det kanskje, eller vet du det?

Er enkelte intersante modeller, og andre ikke.

K900, hva legger du i det, oppfølgeren til K850?

Det kommer en mellom løsning, slik som tilfellet K800/K810,bare det er større forskjeller mellom K850 og K8**.

De bildene du har der er bare vas.

Lenke til kommentar
Det som blir lasert imorgen er kansje: w890i, k660i og w380i som jeg vet om.

 

Men du bmwm3 vet du når den k900i kommer kar funnet mange bilder av den en av dem er denne:

 

Kanskje som du vet om...

Er det kanskje, eller vet du det?

Er enkelte intersante modeller, og andre ikke.

K900, hva legger du i det, oppfølgeren til K850?

Det kommer en mellom løsning, slik som tilfellet K800/K810,bare det er større forskjeller mellom K850 og K8**.

De bildene du har der er bare vas.

 

Vi venter til morgen og ser hvilken telefoner blir lasert.

Den k900 har det vart en artikkel av se her : http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...sson_k900/42928

 

;)

Lenke til kommentar
har du specs på de forskjellige?

sånn ut ifra det bildet så det ikke så veldig spennende ut, er det noe å snakke om? :hmm:

 

Tja, jeg har to stk W880i, W890i er oppfølgeren, jeg varslet denne for

lang tid tilbake, de viktigste forbedringene skulle være radio, større skjerm og bedre taster.

Det ser ut til å stemme, 2.0" skjerm, stereo høytallere, radio osv.

Lenke til kommentar

skummet gjennom det, får lese litt mer om dem i morgen (da har sikkert amobil mm. kommet med info), for øyeblikket ser det ikke ut som det kan konkurrere med W960i (det er det sikkert ikke meningen at det skal heller... :p).

blir det noen flere (spennende) SE lanseringer i år?

Endret av hernil
Lenke til kommentar
skummet gjennom det, får lese litt mer om dem i morgen (da har sikkert amobil mm. kommet med info), for øyeblikket ser det ikke ut som det kan konkurrere med W960i (det er det sikkert ikke meningen at det skal heller... :p).

blir det noen flere (spennende) SE lanseringer i år?

 

Jeg vil ikke karakterisere denne lanseringen som spennende.

Men jeg satser påat vi vil se en lansering til iår fra SE, denne ganger noe me spenstig.

Lenke til kommentar

SE har nå levert sikkert 100 modeller med samme OS, samme 2 mpix kamera, samme små skjermene og tilnærmet samme skall. Det er så drepende kjedelig at jeg knapt kan beskrive det og jeg fatter ikke hva folk ser i merket. De utvikler seg jo overhodet ikke? WIFI og GPS er de jo milelangt unna å komme med i noen utstrekning og menyene er jo helt i fortiden. Nei, god byggekvalitet er det eneste de har å skilte med og det er litt tynt.

Lenke til kommentar
spenstig nok til å overgå W960i? :p

 

Ja, jeg vil vel si det, siden W960 ikke imponerer meg stort, da snakker vi om ergonomi.

 

SE har nå levert sikkert 100 modeller med samme OS, samme 2 mpix kamera, samme små skjermene og tilnærmet samme skall. Det er så drepende kjedelig at jeg knapt kan beskrive det og jeg fatter ikke hva folk ser i merket. De utvikler seg jo overhodet ikke? WIFI og GPS er de jo milelangt unna å komme med i noen utstrekning og menyene er jo helt i fortiden. Nei, god byggekvalitet er det eneste de har å skilte med og det er litt tynt.

 

Vent en uke.

Mht 08, så vil vi se flere intresante løsninger.

Enkelte merker som har stått stille, tar store skritt fremover.

Mens andre merker vil ikke få like store teknologiske fremskritt...

Alt går i bølger.

:thumbup:

Lenke til kommentar

det jeg leter etter er en mobil med stor skjerm (gjerne touchscreen), mye plass til musikk og wifi (gjerne et ok kamera i tillegg).

 

kommer det i en ikke så altfor fjern fremtid? (bortsett fra W960i da)

 

du er forresten alltid så hemmelighetsfull, kan du ikke komme med litt mer konkret info? :p

 

edit: legger til pen og god musikkavspiller til lista over hva jeg ser etter i en mobil...

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...