Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kameraet skulle være det samme som i K800i.

Var ganske mange som var interessert i å klå på den der, så ble bare 10 minutter, men av de bildene jeg fikk tatt så virket det ganske bra.

Ikke lett å sammenlikne da jeg var inne i en sal med "gult" lys.

 

Tastene synes jeg liknet veldig som M600i.

Fargene vet jeg ikke noe om, desverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

14 Juni ser set ut til at vi endelig skal få se noe bedre fra SE, 4-5 modeller har jeg blitt fortalt skal presenteres.

 

- Sofia

- Mooi (M1i)

- Shinobu

- Nicole

- Lizy (ikke 100%) eller evt en annen Walkman...

 

Og endel utstyr, BT headset DBH-200 med 3.5 mm jack bl.a.

:)

 

For de av dere som snakker om P3i, dette er P990 sin oppfølger med flipp.

Denne ser vi neste år, første halvde har blitt nevnt.

Lenke til kommentar
14 Juni ser set ut til at vi endelig skal få se noe bedre fra SE, 4-5 modeller har jeg blitt fortalt skal presenteres.

 

- Sofia

- Mooi (M1i)

- Shinobu

- Nicole

- Lizy (ikke 100%) eller evt en annen Walkman...

 

Og endel utstyr, BT headset DBH-200 med 3.5 mm jack bl.a.

:)

 

For de av dere som snakker om P3i, dette er P990 sin oppfølger med flipp.

Denne ser vi neste år, første halvde har blitt nevnt.

8824474[/snapback]

 

korsen vil M1i se ut? qwerty?

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om dette er riktig plass å spørre, men siden folk er så kompetente prøver jeg likevel... :)

 

Har mer eller mindre bestemt meg for K810: På SE sine sider ser jeg den i en slags bronsefarge eller lignende. Er denne fargen å få kjøpt? Har ikke sett den noe sted...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er kanskje litt off-topic, selv om det dreier seg om et rykte. Men det virker som det er aktive medlemmer her som har inside information fra SE, så jeg må spørre dere om dere vet om det stemmer at SE skal slutte med support for P990, M600 og W950? Brukerne av disse telefonene har lenge slitt med ustabil firmware, og SE har pumpet ut updates i ny og ne, men det har ikke gjort saken så veldig mye bedre. Så det er enda mye mer igjen som må fikses.

 

bmwm3, har du noe info ang dette?

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke M600 selv, kun P990. Men etter det jeg har fått med meg på forumene på Esato og My-Symbian, er det mange som er misfornøyd med disse telefonene og forventer bedre firmware fra SE i framtiden.

 

Jeg har vært veldig heldig med min P990, kan ikke klage på stabiliteten, men det er en god del bugs som bør rettes på. Derfor er det så kjipt hvis SE slutter med support for den.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer i 3.je kvartal når T650en kommer? BMW3, v et du noe? Eller andre?  :hmm:

8934510[/snapback]

 

Jeg vet ikke mest om dagen, jobber altfor mye til å ha tid til å pleie kontakten med de rette folka dessverre...

Sist gang snakket vi imidlertid om T650 og walkman versjonen av denne.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...