Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Pratet litt med en venn av meg idag, vi diskuterte enkelte prototyper.

Bl.a litt om SE sine UIQ modeller, og WM satsingen.

Nærmere bestemt oppfølgeren til P990 bl.a

Det er 2 protoer han nevnte, den ene var en slider uten TS, og en "ikke" slider med TS, uvisst hvem som vil komme ut.

Har også hørt om en annen variant.

Enkelte specs fikk jeg imidlertid hørt.

VGA skjerm, super rask prosessor, GPS, UIQ4/symbian 9.5, 128Mb RAM

Vil etter sigende bli presentert i November, og være på markedet sent Q1 evt Q2.

:)

Lenke til kommentar
Pratet litt med en venn av meg idag, vi diskuterte enkelte prototyper.

Bl.a litt om SE sine UIQ modeller, og WM satsingen.

Nærmere bestemt oppfølgeren til P990 bl.a

Det er 2 protoer han nevnte, den ene var en slider uten TS, og en "ikke" slider med TS, uvisst hvem som vil komme ut.

Har også hørt om en annen variant.

Enkelte specs fikk jeg imidlertid hørt.

VGA skjerm, super rask prosessor, GPS, UIQ4/symbian 9.5, 128Mb RAM

Vil etter sigende bli presentert i November, og være på markedet sent Q1 evt Q2.

:)

9633350[/snapback]

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Pratet litt med en venn av meg idag, vi diskuterte enkelte prototyper.

Bl.a litt om SE sine UIQ modeller, og WM satsingen.

Nærmere bestemt oppfølgeren til P990 bl.a

Det er 2 protoer han nevnte, den ene var en slider uten TS, og en "ikke" slider med TS, uvisst hvem som vil komme ut.

Har også hørt om en annen variant.

Enkelte specs fikk jeg imidlertid hørt.

VGA skjerm, super rask prosessor, GPS, UIQ4/symbian 9.5, 128Mb RAM

Vil etter sigende bli presentert i November, og være på markedet sent Q1 evt Q2.

smile.gif

på tide å lage en SE i 2008 tråd? :p

Lenke til kommentar
Vil UIQ4 og VGA skjerm bety at alle programmene må programmeres på nytt? Skjer det, blir det jo aldri mange programmer til SEs smarttepefoner fordi de må skrive om programmene hele tiden :p

 

Mobiltelefonen så veldig bra ut, men vil den få flipp (den med TS uten slide altså)

9634142[/snapback]

 

Jeg vet ikke, sist gang nevnte han også en P serie med dobbelt flipp...?

Så jeg er veldig forvirret mht formen pr idag.

Sett bilde av den ene proto'en, mindre enn P990, tynnere ikke minst.

:)

Skjer mye med skjermene på SE sine modeller fremover.

:)

Hm, mulig vi får åpne en ny tråd, skjer så mye så jeg har ikke hatt tid til å satt meg inn i hva som kommer eller noe i det hele tatt.

;)

Lenke til kommentar
om dette er riktig sted å spørre...

 

når k850 kommer, tror dere k810 vil gå ned mer i pris? så den til 2500 hos elkjøp, men ligger endel høyere andre steder.

 

Jeg tror SE vil selge disse telefonene parallelt en god stund (k810 er jo bare 6mnd gammel). Tror de har valgt å ha to K8xxi telefoner til salgs en god stund så da er det vel naturlig å tro at k810 vil ganske snart ligge under 2500 og k850 vil ligge på litt under 4000..

 

Jeg får min k850i i morga :-D

Lenke til kommentar
Jeg tror SE vil selge disse telefonene parallelt en god stund (k810 er jo bare 6mnd gammel). Tror de har valgt å ha to K8xxi telefoner til salgs en god stund så da er det vel naturlig å tro at k810 vil ganske snart ligge under 2500 og k850 vil ligge på litt under 4000..

 

Jeg får min k850i i morga :-D

 

Viktig å huske på K800/810, tidspunkt på release bl.a

historien vil gjenta seg med K850/60, denne er allerede klar, og forskjellene mellom disse er større en tilfellet var mellom K800/810, som var minimal.

Mener vi skal se enkelte modeller bli presentert i November, bl.a P3i, oppfølgeren til P990i.

Kommer tilbake til dette.

:)

Mange har med rette mast på SE sitt svar på nokia sine topp modell(er) (N95), markedsavdelingen har floppa ifht strategi, vi vil se en gradvis forbedring ifht dette i 08.

Kan åpne en ny tråd om SE i 08 etterhvert.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
argh!! jeg får frysninger når jeg hører p990i. det er ikke en jeg kjenner som hadde eid p990 og som sier at den er bra.

her på jobben har alle byttet p990 til htc tytn eller s710 (sjovt)

 

men men... det er lov å se

 

fiaskomobil dessverre, P990 fikk en 9 mnd utsettelse, og FW ble aldri slik den var ment å skulle være.

SE bør ha lært av dette.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bildet av baksiden til K900i så ekstremt photoshoppet ut. I og med at K850i nettopp har kommet på markedet, og at artikkelen ble publisert 30 august, så vil jeg nok anta at bildene er falske.

 

De var ikke så troverdige heller. Mulig jeg tar feil, men jeg synes i alle fall det minnet veldig om redigerte bilder :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...