Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg likte faktisk den første modellen hvor alt var black ass...

 

men skal heller ikke klage på denne, regner med denne blir min neste mob, skulle egentlig ha n95, men etter å ha lest testen, valgte jeg å stå over, tenkte egentlig på Prada, men tenkte hva er vitsen, elena blir nesten det samme. kanskje det blir en w660 før p700

Lenke til kommentar

Hvordan skal det bilde bevise at bildene av den M600-liknende mobiltelefonen er P700i? Det screenshotet kan være tatt av en helt annen mobiltelefonen den angivelige M610i.

 

Bilde ser ekte ut, men menylinjen er rar i forhold til resten av bilde (feil farger, antaglig vis ikke slik themen ville vært laget), det er et kryss for å lukke vinduet, noe jeg ikke har sett på UIQ enda (kan jo være UIQ 3.1 da)

 

Og 78,2 MB ledig minne virker litt rart når P990i ikke greier mer enn 16 MB i siste FW. De må ha MYE støre RAM-brikker i såfall :)

Lenke til kommentar

Sony Ericsson kan vel endre alt på telefonene inntil de lanseres, men "alle" kilder sier at telefonen vi ser bilder av tidligere i denne tråden er P700i. I tillegg sier firmwaren til både telefon og kamera P700i, det samme skrives i Exif-infoen på bildene man tar med kameraet.

 

Tidligere har det gått rykter om at P-serien var død, er muligens bare flipptelefonene som er døde. Navnet lever åpenbart videre :)

 

 

jornan: Acceptance-modellene som det er tatt bilder av har 128MB internt minne til disposisjon for OSet og kjørende programmer. I tillegg har den 166MB ledig til lagring samt Memorystick M2 minneport.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjapt innom.

 

Imorgen vil vi etter all sansynlighet 5 modeller, "P700" er en av disse, ingen Sofia.

Den nevnte modellen skal være på markedet Q3.

Det vil også bli noen mid end modeller, slider, walkman, men ikke noe wow, slik jeg bedømmer det.

:)

8554177[/snapback]

http://mobilen.no/wip4/toppmodeller_paa_ve.../d.epl?id=13502 håper virkelig du tar feil og at 5 mp-modellen blir presentert :)

Lenke til kommentar

Ang. navnet så hadde ingen rett. Men jeg var korrekt i at P-serien ikke nødvendigvis betyr at telefonen har flipp. "M610"/"P700i" blir hetende:

Sony Ericsson P1

 

 

Specs:

 

Band - GSM 900/1800/1900, UMTS 2100MHz

Data - GPRS/WCDMA/WiFi

Size - 106mm x 55mm x 17mm(4.2" x 2.2" x 0.7")

Weight - 124g (4.4oz)

Battery Life - Up to 18.25 days GSM, 14.5 days WCDMA standby/Up to 10 hours GSM, 3.5 hours WCDMA talk time

Main Display - 2.6" 262k color TFT touchscreen, QVGA (240x320 pixel) resolution

Camera - 3.2 megapixel auto-focus

Video - Video capture/playback

Messaging - MMS/SMS

Email - POP/IMAP/SMTP/Push

Bluetooth - 2.0 (A2DP)

Infrared

Java

Polyphonics

Memory - 160MB, memory stick micro card slot (M2)

Availability - Q3 2007 (manufacturer's estimate)

Other - Push email support for Exchange ActiveSync, BlackBerry Connect, and others. VoIP, Opera web browser, business card scanner, FM radio, speakerphone, included 512MB M2 stick

 

p1.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...