Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Mht til 3G og EDGE, hvem andre enn nettopp Nokia har dette?

 

HTC og Samsung har begge deler i noen av sine modeller.

 

Dette høres ikke bra ut hvis det stemmer at man sulle bli tvunget over til Nokia for å få en god mobil. Jeg har hatt Sony Ericsson fra starten av (T68) og har hvert trofast kunde i alle år.

 

Nokia må gjøre mye med operativsystemet sitt før de er aktuelle for meg. Der er UIQ et MYE bedre alternativ.

 

Kansje det er på tide å rive seg løs fra SE og kjøpe HTC i fremtiden?

 

Håper nå enda at SE våkner og kommer med noe virkelig spennende i nærmeste fremtid, hadde jo tro på P-serien. og denne skulle de vel slutte med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HTC og Samsung har begge deler i noen av sine modeller.

Enig, men stort sett er det kun Nokia som kjører begge deler.

 

Nokia må gjøre mye med operativsystemet sitt før de er aktuelle for meg. Der er UIQ et MYE bedre alternativ.

Pr idag så syns jeg ikke UIQ3 er veldig imponerende, men det skal endre seg visstnok.

 

Håper nå enda at SE våkner og kommer med noe virkelig spennende i nærmeste fremtid, hadde jo tro på P-serien. og denne skulle de vel slutte med?

 

Våkner ja, det er vel egentlig slik at N95 er mer eller mindre et "2008 års produkt".

Man kommer ikke til å se noe råere mht spesifikasjoner i 2007.

Lenke til kommentar
No offense arehei, men det virker som du bare skriver i denne tråden for å krangle\komme med negativ kritikk om SE, om du mener jeg tar feil så kan du jo quote et "positivt" innlegg du har kommet med?
For the record, dette er så absolutt ikke den første SE-tråden arehei "bidrar" i.

 

Ser egentlig ikke vitsen med det, blir det samme som om at bmwm3 hele tiden skulle påpekt i alle S60-trådene hvor smørjetregt symbian er
:!:

 

Når det kommer til EDGE og 3G er jeg meget enig, det skulle vært mulig for SE å ha begge deler i én og samme modell. Synd SE ikke ser et marked for dette. Quad-band hadde heller ikke vært å forakte.

 

Blir spennende å se om SE klarer å gi Elena kameraet fra K800i uten at den bli tykkere enn M600i. Om de i tillegg unngår et linsedeksel som stikker ut skal vi ikke se bortifra at det blir en UIQ-telefon på meg neste år. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Kommer det noe nytt fra SE snart eller? Føler det er lenge siden vi har sett/hørt noe nytt...

7480963[/snapback]

Det er da ikke mer enn en uke siden..

 

http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon..._ericsson/34153

 

High end for dumme tlfer er kanskje en kategori som bør vurderes

Ja, helt enig. Noe slikt jeg mener. K800i er en av de beste og mest funksjonsrike mobilene som finnes blant de uten avansert operativsystem. Men, sammenlignet med alt-i-ett-bomber som N93 og N80 og diverse HTC jeg ikke aner navnet på, og som nevnt P990i, så har den lite å stille opp med bortsett fra kamera.

 

Merkelig?

 

Er jeg merkelig om jeg mener noe annet enn deg?

Det eneste jeg sa var : hvor går grensene for high end...

Sorry, går for langt i å beskrive noen som "merkelig" eller annet, beklager. Men nei, det hadde ikke vært fordi du var uenig med meg, det er det selvfølgelig lov til (repeterer jeg ikke meg selv nå fra tidligere innlegg?).

 

Virker som du vil diktere hva andre skal mene, og mener de ikke det samme som deg, er de "merkelige"...lyver og bruker andre festlige kallenavn du slenger rundt deg.

I stedet for å analysere hva jeg gjør slik at man kommer opp med sånne teorier, kan vi ikke holde oss til saken i stedet? :)

 

Burde ikke du gå litt mer forsiktig i gangene siden du er admin?

Snakker arehei forresten som admin, eller er det arehei som snakker nå?

At jeg er moderator skal selvfølgelig ikke begrense min ytringsfrihet, eller hva det kalles på et forum, her på amobil. Og selvfølgelig snakker jeg her nå uten tilknyttning til moderatorrollen. Er det tvil om det hadde jeg nevnt det.

 

Å argumentere med deg arehei er meningsløst, du har på deg verdens største skylapper, og mellom de, trenger hverken logikk, eller andres meninger og argumenter.

Hvorfor angripe meg gang på gang? Alt jeg kommer med er meninger, men ser at det tydeligvis ikke er lov. Gi meg logikk og argumenter og jeg hører gjerne på (nok en gang; dette er REPETISJON).

 

Det står jo men rene ord, at uansett, så er jeg en idiot.

Nok en dårlig kommentar av meg ja, beklager. Har ikke skrevet du er idiot nei, men hvis du sier det så..

 

Det kommer ikke til å dukke opp en "N95" fra SE.

 

Vil du ha N95, så må du nok kjøpe N95.

Det er jo akkurat det jeg og har sagt tidligere, som har startet store debatter og angrep. Slike telefoner får vi ikke fra SE. Når jeg sier det er det forferdelig, sier andre det er det greit. Som en tidligere her sa er vel "high end" noe som ikke er for mannen i gata - tenk tilbake to år, har K800i og K750i vært for mannen i gata i norge? Er vel ja det...

 

Håper jeg fikk besvart noen. Hvis noen har kommentarer angående _meg_ så ta det på PM så det ikke forsøpler tråden :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
SE har jo ikke en eneste mobil med EDGE og 3G engang.

Dette synes jeg er veldig rart at det aldri blir tatt opp.

I testen av bla. K800i nevnes akkurat dette. At SE har problemer med å få disse tingene til å fungere på samme telefon. Nokia derimot har ingen problemer med dette.

 

Mine behov, tips?

Hvis jeg vil ha K800i + wifi, hvilken telefon skal jeg da kjøpe? Evt. K800i - superkamera + wifi?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
SE har jo ikke en eneste mobil med EDGE og 3G engang.

Dette synes jeg er veldig rart at det aldri blir tatt opp.

I testen av bla. K800i nevnes akkurat dette. At SE har problemer med å få disse tingene til å fungere på samme telefon. Nokia derimot har ingen problemer med dette.

 

Mine behov, tips?

Hvis jeg vil ha K800i + wifi, hvilken telefon skal jeg da kjøpe? Evt. K800i - superkamera + wifi?

7483098[/snapback]

 

Du kan velge det arehei skriver, selvom N93 har verre kamera enn K800.

Eller vente.

:)

Lenke til kommentar
Hvis jeg vil ha K800i + wifi, hvilken telefon skal jeg da kjøpe? Evt. K800i - superkamera + wifi?

7483098[/snapback]

Hvis K800i - superkamera btyr K800i - kamera, så er vel Nokia E61 både grei i pris og ha Wi-Fi, hvis jeg ikke tar helt feil. Størrelsen må derimot være uvesentlig for deg, dersom du vurderer en E61. Tynn, men bred! ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror en eller annen hos SE's designavdeling har tatt seg en bong for mye... Det ser nesten direkte upraktisk ut de tastene. Jaja...

7499251[/snapback]

 

Helt enig! Greit at det skal være en "designtelefon" men må de være så forbaska små at man må bruke neglene! :ermm: Liker godt metallfinishen da :thumbup:

Lenke til kommentar

Uff, håper den får en omgang i slipemaskinen før den kommer til butikkene. Den mobilen ser jo direkte stygg ut. Og knappene? Ikke noe sjans at noen mannfolk skal kjøpe den mobilen.

 

"The Fingers You Have Used To Dial Are Too Fat...To Obtain A Special Dialing Wand, Mash The Keypad With Your Palm Now."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...