Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en pressemelding idag om et samarbeid mellom Sony Ericsson og Kodak, sitat:

 

"We are pleased to have reached a mutually beneficial arrangement that advances the interests of the three companies," said Laura G. Quatela, Managing Director, Intellectual Property Transactions, and Vice President, Eastman Kodak Company.

 

Intellectual Property Transactions... Ser ut til at SE får adgang på Kodaks know-how på billedsiden. Se opp for Kodak-objektiv i SE mobiler. Det tok litt tid, men SE har vel nå skaffet seg ekvivalenten til Nokias samarbeid med Carl-Zeiss...

Lenke til kommentar
Har ikke Sony fra før et samarbeid med Carl-Zeiss? Merkelig at ikke de blir brukt i Sony Ericcson sine telefoner slik sett?

 

Spesielt Sony Cybershot serien som jo nettopp har Carl-Zeiss på syltynne T serien osv.

7641625[/snapback]

 

Fordi carl-zeiss har undertegnet en eksklusliv avtale med nokia om levering av optikk til mobilkamera noen år framover.

Lenke til kommentar
Fordi carl-zeiss har undertegnet en eksklusliv avtale med nokia om levering av optikk til mobilkamera noen år framover.
Det er litt over 3,5år igjen så det er vel rimelig sikkert at SE ikke kommer til å vente på at den går ut.

 

SE har med K750i og K800i vist at CZ-optikk ikke har mye å si så for meg spiller det ingen role. I tillegg har de nå fått tilgang på teknologi fra Kodak. :)

Lenke til kommentar
Har ikke Sony fra før et samarbeid med Carl-Zeiss? Merkelig at ikke de blir brukt i Sony Ericcson sine telefoner slik sett?

 

Spesielt Sony Cybershot serien som jo nettopp har Carl-Zeiss på syltynne T serien osv.

7641625[/snapback]

 

Fordi carl-zeiss har undertegnet en eksklusliv avtale med nokia om levering av optikk til mobilkamera noen år framover.

7641675[/snapback]

Ok, synd at SE ikke får ta del i Sonys avtale. Når SE kommer med Cybershot(Sony kompaktkamera varemerke) telefoner så trodde jeg automtisk de ville få Carl-Zeiss teknikken fra eks. Sonys Cybershot T serie.

 

Det må sies at det var lite fornuftig av SE å ikke sikre seg denne avtalen før Nokia. Eller det hadde kanskje vært naturlig at de hadde samme samarbeidspartner som Sony.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ok, synd at SE ikke får ta del i Sonys avtale. Når SE kommer med Cybershot(Sony kompaktkamera varemerke) telefoner så trodde jeg automtisk de ville få Carl-Zeiss teknikken fra eks. Sonys Cybershot T serie.

 

Det må sies at det var lite fornuftig av SE å ikke sikre seg denne avtalen før Nokia. Eller det hadde kanskje vært naturlig at de hadde samme samarbeidspartner som Sony.

 

CZ er kun marketing, ingenting annet.

Når vi allikevel er OT her, så kan det jo nevnes at Sony har kjøpt opp Minolta...

Og i valget mellom Minolta linser og CZ.. Er valget for meg veldig enkelt.

SE har styrket seg betydelig, og fått med seg stadig mer solide samarbeidspartnere, blir spennende å se om det kan pushe ting fremover.

:)

Lenke til kommentar
For å terge litt, så fikk vi 5 hittil ikke presenterte modeller fra SonyE denne uka :p

7647610[/snapback]

 

Hehe...

 

:)

 

Men da må du jo kunne fortelle litt da, high-end, low-end? Når forventes de å presenteres osv? Kan si mye ved å si lite vettu

 

De er midt på treet.

Ai, Li, Na, W200 + en til antar jeg.

De mer spennende blir presentert neste mnd.

:)

Lenke til kommentar

jeg har venta i over 1 år nå, HTC har telefonen jeg ønsker meg, P4350, "drawback" er windows mobile OS... sånn delvis. Derfor er jeg spent på om SE har noe eller ikke.

 

Men jeg har snart satt opp fullstendig kjøpsliste for HTC P4350 og alt tilbehør for tilsammen oppimot 7-8000,- (svelg...). Så SE bør komme med nyheter kjapt!

 

Tilbehør på kjøpslista:

- <10g bluetooth handsfree

- hurtiglader til bil og hjem

- docking m/lader på jobb

- holder til bil, enten bracket eller aktiv

- GPS integrering med GPS mottaker og navigator program til telefon

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...