Gå til innhold

"litt" dyr mage på qxl?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet ikke om det er verdens beste mage jeg.

Klarte å bygge en med gear tilgjengelig i wow med 788 spelldamage.

Da er det rent damagegear, og jeg har driti i set bonuses.

Litt artig å bygge med den her.

Endret av Darkrevan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke om det er verdens beste mage jeg.

Klarte å bygge en med gear tilgjengelig i wow med 788 spelldamage.

Da er det rent damagegear, og jeg har driti i set bonuses.

Litt artig å bygge med den her.

7011769[/snapback]

øhm? med verdens beste menes det at han har bedre gear enn alle andre mages. ikke at han har maksa sin +dmg.....

Skrevet

Vel, har du bedre gear en alle andre så er damage gear en naturlig del.

Masse AQ gear som er bedre dps messig. Og har du virkelig spillets beste gear er det vel naturlig at du har den beste spelldamagen også er det ikke?

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Vel, har du bedre gear en alle andre så er damage gear en naturlig del.

Masse AQ gear som er bedre dps messig. Og har du virkelig spillets beste gear er det vel naturlig at du har den beste spelldamagen også er det ikke?

7011838[/snapback]

Nei, det er naturlig at du har en solid kombinasjon av spelldamage og andre modifiers.

Skrevet
Hadde jeg hatt 15 000 og lyst til å spille mer wow, skull jeg kjøpt den. No Sweat.

(synd at spillet suger :p )

7012323[/snapback]

hvorfor suger det?

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Hadde jeg hatt 15 000 og lyst til å spille mer wow, skull jeg kjøpt den. No Sweat.

7012323[/snapback]

hvorfor suger det?

7012477[/snapback]

Hvis han ikke setter seg et hatforhold til spillet, så blir han fanget av avhengigheten igjen. Jeg vet hva jeg snakker om :D

Skrevet

7012323[/snapback]

hvorfor suger det?

7012477[/snapback]

Hvis han ikke setter seg et hatforhold til spillet, så blir han fanget av avhengigheten igjen. Jeg vet hva jeg snakker om :D

7012766[/snapback]

hehe lol :p avhengigheten er ikke så ille:P :ph34r:

Skrevet (endret)

vel, jeg synes det suger fordi jeg spilte priest, samma faen hva det jeg gjorde så var spillet temmlig ubalansert :)

f.eks når jeg respecca shadow, var det kun 2 på hele servern som slo meg, og det var 2 rogues som bruke den samme type stunlocken kombinert med rett specc :) Ellers var shadowpriest uslåelig (med blått eller bedre gear), uansett hvordan man spilte. Derfor suger spillet.

Og ja, avhengigheten kan være jevla ille vist du ikke har andre ting å finne på enn wow til vanlig. Bytta det ut med jobb og dame :)

Endret av Delroton
Skrevet
f.eks når jeg respecca shadow, var det kun 2 på hele servern som slo meg

Det er liksom "drømmen" min i WoW å eie alle, og du sluttet når du gjorde det?

Snodig du ;p

Skrevet
f.eks når jeg respecca shadow, var det kun 2 på hele servern som slo meg, og det var 2 rogues som bruke den samme type stunlocken kombinert med rett specc :) Ellers var shadowpriest uslåelig (med blått eller bedre gear), uansett hvordan man spilte. Derfor suger spillet.

7013717[/snapback]

For PvP er jo alt WoW dreier seg om :whistle:

Skrevet
vel, jeg synes det suger fordi jeg spilte priest, samma faen hva det jeg gjorde så var spillet temmlig ubalansert :)

Og ja, avhengigheten kan være jevla ille vist du ikke har andre ting å finne på enn wow til vanlig. Bytta det ut med jobb og dame :)

7013717[/snapback]

prøv og spill mot en shaman med Rett builde som shadow priest da sliter du :p

Skrevet
Ønsker han lykke til med salget jeg. Med såpass mye tid og godvilje lagt inn i charactern er det sikkert til hans eget beste at han selger. Wow har helt sikkert tatt for stort grep på han sosiale og almenne hverdag :)

7006851[/snapback]

Bortsett fra at det han gjør er forbudt.

Forundrer meg hvor mange som gir blanke i reglene i spillet som de selv spiller...

Skrevet
Sunstorm skal faktisk ikke selge accen sin, prata me'n i går om det. Det er noen som faktisk har lagt den ut, som da ikke var han.

7018631[/snapback]

Skrevet
Ønsker han lykke til med salget jeg. Med såpass mye tid og godvilje lagt inn i charactern er det sikkert til hans eget beste at han selger. Wow har helt sikkert tatt for stort grep på han sosiale og almenne hverdag :)

7006851[/snapback]

Bortsett fra at det han gjør er forbudt.

Forundrer meg hvor mange som gir blanke i reglene i spillet som de selv spiller...

7018893[/snapback]

For 15k skulle nå jammen jeg også ha gitt blanke i reglene. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...