Gå til innhold

Begynner dere å klargjøre dere til BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det amerikanske WoW miljøet er kjent for å være av de værste miljøene rundt omkring.  Det europeiske er tett opptil imo. "At the end of the day" er guildene bare en gjeng fjortisser samlet for å skaffe seg items og skryte av seg selv.  Bare følg chat'en i /g, det er jo mest 3 bokstavs skjeldsord,  Noen som har sett noe "bonding" eller en sosial greie?

<g> - du må ha vært i noen skikkelig råtne guilds. - Begge mine siste guilds har vært en skikkelig sammensveiset gjeng der de som bor i samme land kan finne på å treffes og de fleste er gode venner...

I det forrige jeg var i var det faktisk etpar stykker fra england som kom over til norge og festet en helg, og gjennomsnittsalderen var vel rett over 20 ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har slutta med raiding frem til BC, solgt alle pots/mats og disenchanta spare epicsa. Nå står druiden på pause frem til jeg får expansion.

7010361[/snapback]

pvp for pure dps gear er en fin ting

Skrevet
Ikke nødvendigvis. Endel velger faktisk å kjøre ut spillet med en av de første betaversjonene som ferdigversjon, så patcher de inn bugfixes i en egen "contentpatch" når BC går live.

Tipper det blir 2-3 uker closed beta og så kjører de CD/DVD-pressen i månedsskiftet oktober/november.

7005321[/snapback]

Hm, visste ikke at dette var "vanlig" prosedyre. Da vet nok du bedre enn meg. Uansett håper jeg du har rett :)

Skrevet
Du må vel kjøpe BC?

7025720[/snapback]

Jepp har skjønnt det etter som jeg har lest... Men har også hørt rykter om at man må gjøre en eller annen stooooor quest for å komme vidre?

Skrevet
Du må vel kjøpe BC?

7025720[/snapback]

Jepp har skjønnt det etter som jeg har lest... Men har også hørt rykter om at man må gjøre en eller annen stooooor quest for å komme vidre?

7026112[/snapback]

Ja jeg tror du må prate med alle vendorene i spillet for å få åpnet xp-baren

Skrevet
Du må vel kjøpe BC?

7025720[/snapback]

7026112[/snapback]

Ja jeg tror du må prate med alle vendorene i spillet for å få åpnet xp-baren

7026337[/snapback]

lol:P

Skrevet

Vent litt, fant noe på en side: I tillegg til at du må kjøpe BC i butikken, må du også kjøpe en serial av en vendor i Gadgetzan, den koster 1500g

Skrevet

jeg hørte av en som kjenner en som kjenner en som er moren til en GM som passa på papegøya til den andre sønnen sin at du må vinne mot premade GM team i WSG for å komme videre.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Vent litt, fant noe på en side: I tillegg til at du må kjøpe BC i butikken, må du også kjøpe en serial av en vendor i Gadgetzan, den koster 1500g

7026743[/snapback]

:!: Da hadde gold-farmere tjent bra.

Skrevet

Blir nok ikke no stor quest, men tror det blir en slik stor world happening, ala den som var da aq gates ble åpnet. hvor horde og allies må kjempe sammen. Iallefall det jeg har hørt

Skrevet

7026743[/snapback]

:!: Da hadde gold-farmere tjent bra.

7027349[/snapback]

Visste du ikke at Blizzard eier alle farmbotene? så det på en konspirasjonsfilm på google.video en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...