Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Textmate er kos.

7168876[/snapback]

 

Textmate er verdiløs for alle andre enn de som bruker Mac. Pluss at den koster en pen slump med penger.

7168922[/snapback]

Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren.

 

Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. ;)

Lenke til kommentar
Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren.

 

Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. ;)

7224175[/snapback]

Sant nok - noe som underbygger inntrykket mitt av at personer som bruker Textmate gjerne er noen riktige snobber som sitter og kjører scaffolding i RoR dagen lang.

 

Jeg foretrekker bedre og frie editorer som fungerer på flere plattformer. De overskytende 300kr gir jeg heller til Frelsesarmeen eller Røde Kors eller noe.

Lenke til kommentar
Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren.

 

Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. ;)

7224175[/snapback]

Sant nok - noe som underbygger inntrykket mitt av at personer som bruker Textmate gjerne er noen riktige snobber som sitter og kjører scaffolding i RoR dagen lang.

Liten tvil om at det er en del RoR-brukere som bare følger strømmen, men med tanke på hvor mange som sverger til Textmate antar jeg at det er noe i hypen.

 

Jeg foretrekker bedre og frie editorer som fungerer på flere plattformer. De overskytende 300kr gir jeg heller til Frelsesarmeen eller Røde Kors eller noe.

7224365[/snapback]

Fanatiker altså? :p

 

Selv går jeg for det som funker best. Lisens spiller ingen rolle så lenge du ikke skal distribuere eller fikle med koden.

 

En editor bruker du _mye_, så skulle ikke ta lange tiden å tjene inn igjen investeringen. Men det er selvsagt ingenting som kan stille opp mot vim.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...