Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min mening så er det bare fåtall av kvinner/jenter jeg har sett med kort hår som faktisk passer det.

 

Men så har det jo også noe å gjøre med at du er vandt med å se dem og hvor lenge. Et familiemedlem, venn eller slekt kanskje? Men den en random korthåret dame på gata syns jeg ikke er noe veldig flott.

Lenke til kommentar
Etter min mening så er det bare fåtall av kvinner/jenter jeg har sett med kort hår som faktisk passer det.

 

Men så har det jo også noe å gjøre med at du er vandt med å se dem og hvor lenge. Et familiemedlem, venn eller slekt kanskje? Men den en random korthåret dame på gata syns jeg ikke er noe veldig flott.

 

Igjen er jeg ene og alene.

Aner jeg en liten kjønnsrolle-ting her?

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe i håret på en måned nå jeg. Pusher heller på med balsam, og satan så mykt og deilig det har blitt ;D Anbefales for dem som liker å bli pjuska på

Fordet om stylen ikke er så bra da, men får hive i noe voks i helgene så jeg ikke ser helt dust ut da ihvertfall oO

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Jeg hater håret mitt. Det er sikkelig krøllete, men uten volum. Har enorm viker, og håret vokser knapt der, så må ha hår fra toppen av hodet ut over vikene. Håret vokser sakte.

 

Vil gjerne bli kvitt alle problemene. Noen som kan hjelpe meg? Enten bli kvitt krøllene, ellers vil jeg ha en affroligende sak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...