Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Jeg mister en del hår om dagen.. jente, 18 år, forholdsvis tykt hår som klippes hver 4-5 mnd eller så, rimelig stridt hår, men sliter det ikke ut med hårprodukter til vanlig (bortsett fra farging en gang i mnd)... noen tips til kurer/shampoer eller lignende?

Endret av pwned
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig sint og frustrert akkurat nå. Jeg greier ikke få håret mitt til å se bra ut, verken med eller uten vos. Jeg har forresten klippet meg siden sist innlegg, tok vekk litt hår på sidene og bak, så jeg fikk vekk det som sto ut. Men fy faen, den jævla drittfrisøren greide jo å gi meg potteklipp! Nesten i alle fall. Er det faen mulig.

 

Er like før jeg går og klipper meg kort, så er jeg ferdig med det. Men jeg liker langt hår og vil ha langt hår. Dessuten er jeg ute etter en emo-look, og det går ikke med snauklipt vel. HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE?!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne trengt litt hjelp med hårfrisyren.

Meg

 

Hvordan jeg ønsker: 1 og 2

 

Trenger jeg en klipp? hvilke hårprodukter osv burde jeg bruke? Har prøvd mye forskjellig, og det blir enten for "tørt" eller for "fettete" look. Vil få det til å se litt fuktig ut sånn som på disse bildene.

 

Håper noen kunne vært til hjelp

 

Edit: Byttet ut bildet av meg, siden jeg hadde veldig dårlig voks i der, så det så kanskje litt tynnere ut enn det egentlig er

Endret av mastertjoste
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
I mange måneder nå, har jeg brukt Garnier fructis surf hair. Kjempefornøyd. Men nå skulle jeg kjøpe ny boks igår, og da var det ikke igjen. Så jeg gikk og spurte, og da hadde den visst gått ut av produksjon :(

 

noen som veit om noen lignende som garnier fructis surf hair?:)

 

på forhånd takk.

Mener at jeg så den i Sverige på Svinesund i går i matbutikken.

 

Hei, slenger meg på denne jeg tråden jeg også...Hvor finner man Garnier sin Fructis Surf Hair wax nå??? H&M sitt sortement har gått tomt, da jeg spurte de. Så det kan vel hende at Garnier lager den enda, men hvilke andre tar inn denne voksen/pastèn ?

 

Nå har jeg innsett at Garniers Fructis surfhair-wax ikke lengre er å oppdrive. Jeg fant et par bokser i Skien, men ellers var det ingen der (ingen i Kroatia heller):p

 

Så, hva anbefaler dere stylingseksperter? Det er vel en slags paste jeg ser etter som ligner på surfhair voksen. Den var ganske tynn i konsistensen, og håret ble bløtt hvis jeg hadde det i tørt hår. Ga også en svært god hold hvis jeg hadde paste'en i tørt og nyvasket hår, men med mattlook. Jeg liker ikke når det blir for gelè-aktig...

 

Så hvilke vokser anbefaler dere?

Lenke til kommentar
I mange måneder nå, har jeg brukt Garnier fructis surf hair. Kjempefornøyd. Men nå skulle jeg kjøpe ny boks igår, og da var det ikke igjen. Så jeg gikk og spurte, og da hadde den visst gått ut av produksjon :(

 

noen som veit om noen lignende som garnier fructis surf hair?:)

 

på forhånd takk.

Mener at jeg så den i Sverige på Svinesund i går i matbutikken.

 

Hei, slenger meg på denne jeg tråden jeg også...Hvor finner man Garnier sin Fructis Surf Hair wax nå??? H&M sitt sortement har gått tomt, da jeg spurte de. Så det kan vel hende at Garnier lager den enda, men hvilke andre tar inn denne voksen/pastèn ?

 

Nå har jeg innsett at Garniers Fructis surfhair-wax ikke lengre er å oppdrive. Jeg fant et par bokser i Skien, men ellers var det ingen der (ingen i Kroatia heller):p

 

Så, hva anbefaler dere stylingseksperter? Det er vel en slags paste jeg ser etter som ligner på surfhair voksen. Den var ganske tynn i konsistensen, og håret ble bløtt hvis jeg hadde det i tørt hår. Ga også en svært god hold hvis jeg hadde paste'en i tørt og nyvasket hår, men med mattlook. Jeg liker ikke når det blir for gelè-aktig...

 

Så hvilke vokser anbefaler dere?

 

Short Sexy Hair Rough & Ready Styling Gunk

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det normalt at hår begynner og se litt brunt ut etter en stund i tuppene? Har orginalt svart hår, er svart ellers og kommer fortsatt svart ut, men syns av og til det ser litt brunt ut i tuppene, spørs på lys og slikt. Har langt.

 

Det er nokk på grunn av lyset, jeg har selv ganske mørkt brunt hår, men om sommeren blir det helt lyst i tuppene ;)

Lenke til kommentar
Kunne trengt litt hjelp med hårfrisyren.

Meg

 

Hvordan jeg ønsker: 1 og 2

 

Trenger jeg en klipp? hvilke hårprodukter osv burde jeg bruke? Har prøvd mye forskjellig, og det blir enten for "tørt" eller for "fettete" look. Vil få det til å se litt fuktig ut sånn som på disse bildene.

 

Håper noen kunne vært til hjelp

 

Edit: Byttet ut bildet av meg, siden jeg hadde veldig dårlig voks i der, så det så kanskje litt tynnere ut enn det egentlig er

 

Jeg synes du har en sjarmerende frisyre, og trenger ikke en klipp helt enda. Da blir det nok fort kort igjen.

Men fargen var kanskje ikke den beste? Tror du kunne hatt nytte av å dra til en frisør og farge det mørkere brunt.

Eventuelt også ta med et bilde av Zac for å vise hvordan du vil ha det, det er faktisk helt vanlig og ikke minst veldig nyttig for frisøren! Mye lettere enn å beskrive med ord, da dere kan misforstå hverandre. Lykke til!

 

PS. ikke farg det hjemme ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

Jeg synes du burde kanske tynne ut håret og så klippe tuppene siden de blir så fucka.

etter det burde du vaske håret ditt med en god shampoo som er litt kremete og helst ikke bruke balsam fordi du får bare mer volum av det. Etter det kan du tørke håret med håndkleet og så gre det med en en stor kam. etter det så kan du påføre i håret litt serum og la det tørke som vanlig. Bruk helst ikke børste siden du får mer volum av det og.

 

en dritbra shampoo kan være nesten hvilken som helst fra garnier, det får håret til å bli lettere. og serumet kan være fra Define. den er drit bra og får håret ditt til å ikke være så skadet og tørt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tiden er kommet for å klippe seg, og jeg tenkte på å kanskje velge en ny frisyre igjen.

For tiden så har jeg hatt panneluggen opp.

Er fornøyd selv med hvordan jeg ser ut og, de jeg har spurt av venninnene mine synes jeg bør fortsette sånn,

men har litt lyst på noe nytt.

Tenkte litt på en slik "hitlerjügend"-frisyre som jeg så postet her et sted, men er det noen som har noen gode eksempler på denne frisyren? Evt. forslag til andre frisyrer mottas med takknemlighet :)

 

Har ganske tykt, mørkbrunt hår. Kan sikkert poste bilde av meg om det gjør det mye lettere å komme med forslag. ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...